Asoh Defence. Η δύναμη της «συγγνώμης» στην εξυπηρέτηση πελατών
Πολλοί είναι αυτοί που θεωρούν ότι, ακόμα και όταν σφάλουμε, δεν θα πρέπει να ζητάμε συγγνώμη καθότ…
Πολλοί είναι αυτοί που θεωρούν ότι, ακόμα και όταν σφάλουμε, δεν θα πρέπει να ζητάμε συγγνώμη καθότ…
Όπως έχουμε δει σε πολλές ταινίες εποχής, στην Αμερική του 60’ ήταν στη μόδα τα μεγάλα, ογκώδη και …
Από το "Just Do It" της Nike μέχρι το "Think Different" της Apple και το &quo…
Τον Αρίστο, βοηθό διευθυντή στο Nelia Beach Hotel στην Αγία Νάπα, είχα την τύχη να τον γνωρίσω σε έ…
Εκτιμάται ότι τη δεκαετία του ’80 το 96% των Αμερικανών μαθητών μπορούσε να αναγνωρίσει τον Ronald …
O Haruka Nishimatsu , πρώην CEO της Japan Airlines (JAL), χρησιμοποιούσε τα μέσα μαζικής μεταφοράς …
Συχνά οι επιχειρήσεις αναζητούν καινοτόμους τρόπους ώστε να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό, αλ…