Sky Express. Εξυπηρέτηση πελατών & διαχείριση παραπόνων για κλάματα...
Με αφορμή την «περιπέτεια» μιας συνεργάτιδας με την Sky Express, την οποία το marketing-tips δημοσ…
Με αφορμή την «περιπέτεια» μιας συνεργάτιδας με την Sky Express, την οποία το marketing-tips δημοσ…
Με το φάντασμα του υπερτουρισμού να πλανάται πάνω από πολλούς τουριστικούς προορισμούς, οι κάτοικοι…
Μπορεί να αξιοποιηθεί μια κριτική του ενός αστεριού, πόσω μάλλον όταν κατονομάζει τον/την υπάλληλο,…
Την Μεγάλη Εβδομάδα την πέρασα δυστυχώς σχεδόν όλη στο νοσοκομείο Γ. Γεννηματάς, για την αφαίρεση κ…
Στα σεμινάρια της διαχείρισης παραπόνων οι συμμετέχοντες συνήθως εκπλήσσονται όταν τους αναφέρω ότι…
Ενας πολύ καλός φίλος έχει ένα πολύ όμορφο Airbnb δίπλα σε μια σχετικά απόμερη παραλία στον Πόρο. Ε…
Το Net Promoter Score (NPS), που δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά το 2003 από το Harvard Business Revie…