Λίγα λόγια για τον Ιωάννη Πρωτοπαπαδάκη

Ο Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης, διαχείρισης παραπόνων και reviews.

Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University.

Εχει συγγράψει τα βιβλία:

 ''Εξυπηρέτηση πελατών σε φιλοξενία & εστίαση"
''55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για Μικρά Ξενοδοχεία''
◎ ''Μάρκετινγκ Εστιατορίου"
◎ ''Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 1,2,3''
''100+1 Ιδιοφυίες του Μάρκετινγκ'' 
◎ ''Παράπονα Πελατών''
◎ ''Ιστορίες Τεσσάρων Τροχών''
◎ ''Super Flops''
◎ ''Επιχειρείν αλά ελληΝΙΚΑ!''
◎ "Είναι τρελός ο Εφευρέτης"
◎ ''Δημόσιες Σχέσεις''
◎ "Τουριστικό Μάρκετινγκ"
◎ "Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών. 72 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες"
◎ ''Οι 50 Καλύτερες Επιχειρηματικές Ιδέες μέσα στην Κρίση''
◎ ''Πρακτικές Μάρκετινγκ στην Εστίαση''
◎ ''E-Tourism''
◎ ''Airbnb. Πώς να διαπρέψεις ως οικοδεσπότης''.

Αποσπάσματα από τα βιβλία, καθώς και συνεντεύξεις, έχουν δημοσιευτεί σε έγκυρες εφημερίδες και περιοδικά, ραδιοφωνικούς σταθμούς καθώς και στην τηλεόραση.

Είναι ο πρώτος που, από το 2008, καταπιάστηκε με τη διαχείριση παραπόνων, στην οποία εντρύφησε τόσο σε ακαδημαϊκό όσο και σε συγγραφικό επίπεδο, καθώς και από τους πρώτους που ασχολήθηκαν με τις διαδικτυακές κριτικές ξενοδοχείων και εστιατορίων.

Εχει προσκληθεί ως ομιλητής αλλά και εισηγητής σεμιναρίων (για θέματα που άπτονται της εξυπηρέτησης πελατών, της διαχείρισης παραπόνων και του μάρκετινγκ) από διάφορες οργανώσεις και φορείς όπως η Palso, το Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας, η ΕΕΔΕ, η Forum, το Travel Daily News κ.ά.

Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και -από το 2000 έως σήμερα- ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Είναι συνεργάτης της startup Hoteltraining, online πλατφόρμας με βιντεοσκοπημένα σεμινάρια γύρω από τον τουρισμό.

Αρθρογραφεί στο epixeiro.gr., σε διάφορα έντυπα περιοδικά, ενώ έχει διατελέσει σύμβουλος μάρκετινγκ και προώθησης για το ιστορικό ξενοδοχείο "Το Σπίτι του Καπετάνιου" στην Πρέβεζα, το "Tesoro Hotel" στη Λευκάδα, το κατάστημα εστίασης ''FoodLab'' στη Χίο και το ''Κτήμα Υδρούσα'' στην Ανδρο.