Λίγα λόγια για τον Ιωάννη Πρωτοπαπαδάκη

Ο Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι marketing και customer service expert. Είναι συγγραφέας 20 και πλέον business βιβλίων, καθηγητής (IST, Mediterranean, Le Monde, New York College), εισηγητής σεμιναρίων, εκπαιδευτής στελεχών στο χώρο της φιλοξενίας και σύμβουλος σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης, διαχείρισης παραπόνων και reviews.
Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University.

Εχει συγγράψει τα βιβλία:

 ''Εξυπηρέτηση πελατών σε φιλοξενία & εστίαση" 
''55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για Μικρά Ξενοδοχεία''
◎ ''Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 1,2,3''
''100+1 Ιδιοφυίες του Μάρκετινγκ'' 
◎ ''Παράπονα Πελατών''
◎ ''Διαδικτυακές Κριτικές. Σύμμαχος ή Εφιάλτης''
◎ ''Super Flops''
◎ ''Επιχειρείν αλά ελληΝΙΚΑ!''
◎ "Είναι τρελός ο Εφευρέτης"
◎ ''Δημόσιες Σχέσεις''
◎ "Τουριστικό Μάρκετινγκ"
◎ "Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών. 72 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες"
◎ ''Οι 50 Καλύτερες Επιχειρηματικές Ιδέες μέσα στην Κρίση''
◎ ''Πρακτικές Μάρκετινγκ στην Εστίαση''
◎ ''E-Tourism''
◎ ''Airbnb. Πώς να διαπρέψεις ως οικοδεσπότης''.

Αποσπάσματα από τα βιβλία, καθώς και συνεντεύξεις, έχουν δημοσιευτεί σε έγκυρες εφημερίδες και περιοδικά, ραδιοφωνικούς σταθμούς καθώς και στην τηλεόραση, όπως την ΕΡΤ, την Μηχανή του Χρόνου και την Naftemporiki.

Είναι ο πρώτος που, από το 2008, καταπιάστηκε με τη διαχείριση παραπόνων, στην οποία εντρύφησε σε ακαδημαϊκό και συγγραφικό επίπεδο, καθώς και από τους πρώτους που ασχολήθηκαν με τις διαδικτυακές κριτικές ξενοδοχείων και εστιατορίων.

Εχει προσκληθεί ως ομιλητής από διάφορες οργανώσεις και φορείς όπως TEDxSitia, Palso, Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας, ΕΕΔΕ, Forum, Travel Daily News, FortuneGreece κ.ά.
Έχει εργαστεί στο τμήμα πωλήσεων της Misko-Barilla, καθώς και -από το 2000 έως σήμερα- ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, σε διάφορα κολέγια. Είναι συνεργάτης της startup Hoteltraining, online πλατφόρμας με βιντεοσκοπημένα σεμινάρια γύρω από τον τουρισμό και της The Apex.
Αρθρογραφεί στο epixeiro.gr και στο traveldailynews.gr ενώ έχει διατελέσει σύμβουλος μάρκετινγκ και προώθησης για το ιστορικό ξενοδοχείο "Το Σπίτι του Καπετάνιου" στην Πρέβεζα, το "Tesoro Hotel" στη Λευκάδα, το κατάστημα εστίασης ''FoodLab'' στη Χίο, το "Συμπόσιο" στη Σαρωνίδα και το ''Κτήμα Υδρούσα'' στην Ανδρο.