Domino's. Επιδοτεί με 3 δολάρια τους πελάτες που θα παραλάβουν από το κατάστημα...

H Domino’s βρήκε ένα πρωτοποριακό τρόπο για να αντιμετωπίσει την έλλειψη εργατικού δυναμικού (αλλά και την πτώση στις πωλήσεις), που ταλανίζει τον κλάδο της εστίασης και της φιλοξενίας, και όχι μόνο.

Η λύση είναι απλή και ουσιαστικά «τοποθετεί τον πελάτη στο παιχνίδι», αναθέτοντάς του να κάνει αυτό που μέχρι κάποια στιγμή έκαναν οι διανομείς. 

Πριν λίγες μέρες λοιπόν, ανακοίνωσε ότι μέχρι τα τέλη Μαΐου θα προσφέρει «φιλοδώρημα» τριών δολαρίων, που θα μπορεί να εξαργυρωθεί στην επόμενη παραγγελία (αρκεί να γίνει μέσα σε μία εβδομάδα), αν παραλάβουν οι ίδιοι οι πελάτες την πίτσα τους. 

Τον Οκτώβριο η Domino’s ανακοίνωσε μείωση στις πωλήσεις, για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια, η οποία σε μεγάλο βαθμό αποδόθηκε στο «εργασιακό αγκάθι», καθώς αρκετά καταστήματα, ελλείψει προσωπικού, υπολειτουργούσαν ή απλώς δεν μπορούσαν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πελατών τους (π.χ. μεγάλες ουρές ή υπερβολική αναμονή). 

Διαβάστε ακόμη Η ιστορία της Domino's

Μένει μόνο να δούμε αν η «επιδότηση» των τριών δολαρίων θα λειτουργήσει ως αντίδοτο στην έλλειψη στελεχών ή αν οι πελάτες θα συνεχίσουν να παραγγέλνουν την -πιο ακριβή- πίτσα για να την παραλάβουν, χωρίς να ταλαιπωρηθούν, έξω από την πόρτα του σπιτιού τους.


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia