Το all-incusive επιστρέφει δυναμικά...

Σύμφωνα με την easyJet, έχει αυξηθεί κατακόρυφα ο αριθμός των οικογενειών που κάνουν κρατήσεις σε θέρετρα για το επόμενο έτος, γεγονός που σε μεγάλο βαθμό αποδίδεται  στην κρίση του κόστους ζωής, στον εξουθενωτικό τρόπο ζωής (σύμφωνα με έρευνα, το 79% των εργαζομένων στη Βρετανία βίωσε πέρυσι το burnout symptom), αλλά και στην πανδημία.

Μολονότι το μοντέλο all-inclusive μετρά ήδη 70 χρόνια ζωής, φαίνεται ότι το 2023 θα επιστρέψει δυναμικά. Διαφαίνεται ότι όλο και περισσότεροι θα προτιμήσουν το βραχιολάκι, την ξεκούραση δίπλα στην πισίνα και την κατανάλωση άφθονου φαγητού και ποτού. Σε μια εποχή όπου οι τιμές μεταβάλλονται, προς τα πάνω, από στιγμή σε στιγμή, το μοντέλο του all-inclusive, που έχει πολλάκις επικριθεί (το 2011 το BBC δήλωσε γι’ αυτό: “there’s nothing more pathetic”) όπου οι τουρίστες ξέρουν από πριν πόσα θα πληρώσουν, φαντάζει άκρως ελκυστικό. 

Διαβάστε ακόμηΗ ιστορία του πρώτου all-inclusive μοντέλου...

Εξάλλου, δεν θέλουν όλοι να ζήσουν σαν locals και να γυρίζουν από το ένα αξιοθέατο στο άλλο ή να νοικιάσουν ένα Airbnb όπου θα χρειαστεί να πληρώσουν τέλη καθαρισμού ή να κάνουν αγγαρείες. Ορισμένοι θέλουν απλώς να χαλαρώσουν, να είναι stress-free και να μην χρειάζεται να παίρνουν συνέχεια αποφάσεις για το πού θα πάνε να φάνε ή που θα διασκεδάσουν.

Ο διευθύνων σύμβουλος της easyJet Holidays δήλωσε ότι η συντριπτική πλειονότητα των κρατήσεων για το επόμενο έτος αφορά διακοπές all-inclusive. Όπως δήλωσε στους Times: "Τα παιδιά θέλουν να πάνε στο υδάτινο πάρκο, αυτό κοστίζει 50 ευρώ. Θέλουν να πάνε για ζυμαρικά, αυτό είναι 50 ευρώ. Θέλουν παγωτό, αυτό είναι 50 ευρώ. Μπορούν να τα πάρουν όλα αυτά στα all-inclusive ξενοδοχεία με προκαθορισμένη τιμή''

Σύμφωνα με έρευνα του 2021 το 70% του ηλικιακού γκρουπ 18-34 σκέφτεται να κάνει διακοπές με all-inclusive πακέτα – το δε hashtag #allinclusive έχει 500 εκατ. TikTok θεάσεις. Δεν είναι τυχαίο ότι όλο και περισσότερες αλυσίδες ξενοδοχείων δημιουργούν τέτοια πακέτα, απευθυνόμενα σε μια upscale αγορά, καταρρίπτοντας ουσιαστικά το μύθο ότι το all-inclusive απευθύνεται αποκλειστικά στη μεσαία τάξη. 

Η ευέλικτη εργασία έχει επίσης αυξήσει την ελκυστικότητα του all-inclusive. Τον Απρίλιο, το 65% των Αμερικανών που ερωτήθηκε για λογαριασμό της Wyndham Hotels & Resorts δήλωσε ότι σκοπεύει να κάνει διακοπές εργασίας, με τα all-inclusive θέρετρα να είναι ο πιο επιθυμητός προορισμός. 


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia