Virgin Atlantic. Οταν ενθαρρύνεις τους επιβάτες να κλέψουν τα αλατοπίπερα...

Πριν από χρόνια η Virgin Atlantic ανακάλυψε ότι πολλά από τα αλατοπίπερα της πρώτης θέσης, που παρέπεμπαν σε μικρά αεροπλανάκια, έκαναν φτερά… Για την ακρίβεια οι Wilbur και Orville (εμπνευσμένα από τα αδέρφια Wright, τους πρωτεργάτες της αεροπορίας), όπως ήταν το όνομά τους, ήταν τα πιο δημοφιλή κλοπιμαία (ακολουθούν οι κούπες του καφέ, τα ριχτάρια, το καθαριστικό των χεριών, τα μαχαιροπίρουνα, αλλά και οι σακούλες για τον εμετό)…

Διαβάστε ακόμη Τα minibar των Virgin Hotels και το street pricing...

Η Virgin, δια χειρός Richard Branson, παρόλο που υπολόγισε την ετήσια ‘’ζημιά’’ στα τρία εκατομμύρια δολάρια, αποφάσισε όχι μόνο να μην τα αποσύρει, αλλά χάραξε στον πάτο τους τη φράση “pinched from Virgin Atlantic” (κλεμμένα από την Virgin). 

Διαβάστε ακόμη 5 επιχειρηματικές συμβουλές από τον Richard Branson

Μάλιστα, πριν τέσσερα χρόνια έβγαλε μια χριστουγεννιάτικη συλλεκτική έκδοση από κόκκινα, αντί για τα παραδοσιακό μαύρο και ασημί, αλατοπίπερα, τα οποία έγιναν ανάρπαστα… Η Virgin έφθασε σε σημείο να παροτρύνει τους επιβάτες να τα «αρπάξουν», προκειμένου να τα πάρουν σπίτι και να «φιλοξενηθούν» στο εορταστικό τραπέζι ή να τα χαρίσουν σε κάποιον συγγενή εραστή της αεροπορίας…

O Branson, που είναι λάτρης του PR και της δημοσιότητας, γνώριζε πολύ καλά ότι όταν τα αλατοπίπερά του βρεθούν στο τραπέζι ενός νοικοκυριού, θα αποτελέσουν θέμα συζήτησης. Εξ ου και η καμπάνια στα social media σχετικά με τα κλεμμένα αλατοπίπερα, η οποία ενθάρρυνε τους χρήστες να ανεβάσουν σχετικές φωτογραφίες με το hashtag #pinchedfrom.

Διαβάστε ακόμα Οταν το ξενοδοχείο σε προτρέπει να κλέψεις...


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia