Μια απίστευτη ιστορία εξυπηρέτησης...

Όταν έχασε τα γυαλιά του μάρκας Warby Parker μέσα στο τρένο, κατευθυνόμενος στο σπίτι του στη Βοστώνη, ο Michael John Mathis δεν θα πίστευε αυτό που θα ακολουθούσε. 

Ο Mathis έσπευσε άμεσα να αγοράσει ένα νέο πανομοιότυπο ζευγάρι, ωστόσο λίγες εβδομάδες αργότερα έγινε αποδέκτης ενός δέματος, που περιείχε δύο ίδια ζευγάρια γυαλιά (το ένα ήταν αυτό που είχε χάσει), ένα βιβλίο και ένα ιδιόχειρο σημείωμα (όπως αποδείχθηκε, ο αποστολέας του δέματος ήταν υψηλόβαθμο στέλεχος της Warby Parker, που είχε βρει τα γυαλιά του):

‘’Hi Michael, This might be odd ... but you sat across from me on the train ride from NYC to Boston a few weeks ago and left your glasses on the train! As luck would have it, I happen to be the GC of Warby Parker, and there is nothing I like more than a good mystery... I hope these find you in good health! (also, we noticed your lenses were scratched so we made you a fresh pair!).’’

Sincerely, AK

Ο Mathis ήταν τόσο έκπληκτος και συνάμα ενθουσιασμένος, που έσπευσε να κάνει ανάρτηση στο Facebook για την απίστευτη εμπειρία που μόλις είχε ζήσει. Η Warby Parker με μια απλή κίνηση είχε μόλις κερδίσει έναν πελάτη εφ’ όρου ζωής (και εμείς κερδίσαμε μία απίστευτη ιστορία εξυπηρέτησης)… 

Διαβάστε επίσης Οταν πηγαίνεις το έξτρα μίλι...


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia