Οταν ο επισκέπτης ξεπερνά όλες τις φοβίες του...

Ουκ ολίγες φορές, όταν ο επισκέπτης ενός ξενοδοχείου είναι δυσαρεστημένος και θέλει να πάρει την εκδίκησή του, καταφεύγει στις διάφορες πλατφόρμες που φιλοξενούν κριτικές. Ενίοτε η κριτική που θα γράψει είναι διανθισμένη με αρκετές δόσεις πλάκας (ενίοτε και υπερβολής) και ειρωνείας, ενδεικτική ίσως του βαθμού δυσαρέσκειάς του.

Όπως η συγκεκριμένη κριτική, για ένα ξενοδοχείο της Μυκόνου, όπου ο χρήστης μας τονίζει πόσο ευχαριστημένος είναι επειδή κατάφερε και ξεπέρασε όλες τις φοβίες του…

Δεν γνωρίζω αν η συγκεκριμένη κριτική είναι ειλικρινής, αν και κρίνοντας από την κατάσταση που επικρατεί σε πολλά ξενοδοχεία (και από τις ιστορίες που έχω ακούσει όλα αυτά τα χρόνια), θα έλεγα ότι πλέον δεν με εκπλήσσει τίποτα. Αυτό που γνωρίζω σίγουρα είναι ότι ορισμένες είναι πιο επιδραστικές από άλλες, όπως η επίμαχη κριτική (αν και κάποιοι μπορεί να την θεωρήσουν κακόβουλη).

Ωστόσο, αυτό που δεν αντιλαμβάνονται πολλά ξενοδοχεία είναι το πόσο σημαντική είναι η διαδικτυακή τους φήμη. Ως εκ τούτου, δεν απαντούν στις κριτικές. Για παράδειγμα, σε μία τέτοια κριτική το ξενοδοχείο θα έπρεπε να απαντήσει και τουλάχιστον να πει τη δική του εκδοχή.

Διαβάστε ακόμη Αδικες/παράλογες κριτικές. Πώς τις χειριζόμαστε


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia