Λένε ότι η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο. Ο χώρος της φιλοξενίας επιβεβαιώνει, συχνά και κυριολεκτικά, αυτή τη ρήση, καθώς έχει αποδειχθεί ότι πολλοί υπάλληλοι που συχνά-πυκνά έρχονται σε επαφή με αγενείς και επιθετικούς επισκέπτες, έχουν βρει τρόπους ώστε να παίρνουν την εκδίκησή τους.


Δυστυχώς ο κλάδος της φιλοξενίας βρίθει περιστατικών «κακομεταχείρισης» του προσωπικού από αγενείς/αυθάδεις πελάτες, οι οποίοι προφανώς νομίζουν ότι επειδή πληρώνουν θα μπορούν να έχουν στη διάθεσή τους υπηρέτες.

Ποια βέλη όμως περιλαμβάνονται στη φαρέτρα του «εκδικητικού» προσωπικού, ώστε να κάνει, χωρίς να εντοπιστεί, δύσκολη τη ζωή των επισκεπτών; 

Σύμφωνα με έρευνες που εκπονήθηκαν όλα αυτά τα χρόνια, αλλά και από εξομολογήσεις των ίδιων των υπαλλήλων, η «τιμωρία» μπορεί να έχει διάφορες μορφές, ανάλογα πάντα με το «βαθμό αγένειας» του επισκέπτη:

  • Δίνουν το λιγότερο «ελκυστικό» δωμάτιο (π.χ. αυτό που μυρίζει μούχλα).
  • Καθυστερούν στο check-in (π.χ. «το δωμάτιό σας δεν είναι ακόμα έτοιμο») ή στο room service.
  • Μπλοκάρουν την κάρτα πρόσβασης στο δωμάτιο (key-bombing).
  • Χρεώνουν αδικαιολόγητα ποσά στο minibar (συχνά καταναλώνουν οι ίδιοι τα προϊόντα αυτά).
  • Δίνουν λάθος οδηγίες.
  • Σερβίρουν κρύο φαγητό.