Το μάρκετινγκ είναι μία συναρπαστική επιστήμη. Οι μυημένοι στο χώρο γνωρίζουν ότι το μάρκετινγκ περιλαμβάνει μια σειρά από έννοιες όπως τα 4 Ps (product, price, place, promotion), την κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή, την έρευνα, την τμηματοποίηση/στόχευση/τοποθέτηση κ.λπ.


Πάνω από όλα το μάρκετινγκ είναι να αντιληφθείς τις ανάγκες του καταναλωτή και να προσφέρεις ένα «άρτιο» προϊόν/υπηρεσία, δημιουργώντας τις βάσεις για μία win-win σχέση. Μάρκετινγκ δεν είναι να προσπαθήσεις να παραπλανήσεις τον πελάτη, προκειμένου να του πουλήσεις κάτι, ή να υποτιμήσεις τη νοημοσύνη του (με μία ασήμαντη έκπτωση).

Διαβάστε επίσης Jysk. Η εξυπηρέτηση στα χειρότερά της...

Διότι, αυτή η διαφήμιση του Nakas Concept, με την μείωση τιμής από τα 40 στα 39,90 ευρώ (είναι κοινώς αποδεκτό ότι ο καταναλωτής προσέχει πρώτα το πρώτο νούμερο) κάνει ακριβώς αυτό. Υποβιβάζει τη νοημοσύνη μας!!! Ετσι πιστεύουν ότι θα αρπάξουν ένα κομμάτι από την πίτα των σχολικών ειδών (που έχει την τιμητική της αυτές τις μέρες);

Αν η έκπτωση των 10 λεπτών ή αλλιώς 0,25% θεωρείται ως είδηση που θα πρέπει να διαφημιστεί στα social media (εν προκειμένω πρόκειται για πληρωμένη καταχώρηση στο Facebook), τότε εκεί στον Nakas Concept έχετε ανάγκη άμεσα από σεμινάρια πάνω στο μάρκετινγκ, την προώθηση πωλήσεων και την τιμολόγηση…