Μια καταναλώτρια αδυνατούσε να βρει ένα καλό κατάστημα με ρούχα στην περιοχή της. Μια μέρα αποφάσισε να δώσει μια ευκαιρία σε ένα νέο κατάστημα που άνοιξε στην πόλη. Αμέσως το ερωτεύτηκε. Όχι μόνο για τις καλές τιμές και τα ποιοτικά ρούχα, αλλά και για την άψογη εξυπηρέτηση.


Ηταν τόσο ενθουσιασμένη, που έστειλε γράμμα στα κεντρικά για να εκφράσει την ευχαρίστησή της. Δύο εβδομάδες αργότερα, βρήκε ένα δέμα στην αυλή της. 

Έκπληκτη, το ανοίγει και βρίσκει μέσα διάφορα πανέμορφα ρούχα, όλα στο μέγεθός της, μαζί με ένα γράμμα από τον ίδιο τον CEO της εταιρείας, που έγραφε: «We are so glad you found our store! We hope you come back often and bring friends. In the meantime, here are some complimentary outfits for you to enjoy».

Διαβάστε επίσης Πελάτες που σας εξυμνούν. Αξία ανεκτίμητη (και αναξιοποίητη)...

Προσπαθήστε να επιβραβεύσετε όσους σας εξυμνούν. Εκπλήξτε τους ευχάριστα. Ετσι θέτετε τις βάσεις για τη δημιουργία ακόμη πιο στενών δεσμών μαζί τους, μετατρέποντάς τους σε brand ambassadors.