Ζούμε σε μια εποχή όπου τα QR codes έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας. Πολλές επιχειρήσεις επενδύουν σε αυτά, καθώς αποτελούν μία εξαίρετη πλατφόρμα για storytelling. Μία από αυτές είναι και η start-up Virtual Reality Business, με τον ιδρυτή της, Βασίλη Λινάρδο, να «ξεναγεί» το marketing-tips.gr στο αντικείμενο δράσης της:


Τι ακριβώς κάνει η Virtual Reality Business

Η Virtual Reality Business έχει ως αντικείμενο την εικονική πραγματικότητα και την ενσωμάτωση της σε έντυπο υλικό (κάρτες, φυλλάδια, ετικέτες κ.λπ.). Ο πελάτης σκανάρωντας με την κάμερα του κινητού του μεταφέρεται εικονικά στην εκάστοτε επιχείρηση και μπορεί να δει όλο το content της, όπως τοποθεσία, γραπτά κείμενα, φωτογραφίες, ενσωματωμένα βίντεο, ηχητικά σποτ, social media, αλλά και να καλέσει για την παραγγελία του ή για να κλείσει τραπέζι.

Πώς προέκυψε η ιδέα

Με την επανεμφάνιση του απλού QR λόγω της πανδημίας του Covid19 και τη δημιουργία ανέπαφων καταλόγων (touchless technology) σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΦΕΤ, θέλαμε να δημιουργήσουμε κάτι που θα διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό και θα δίνει έμφαση στο storytelling της εκάστοτε επιχείρησης (π.χ. ξενοδοχεία, εστιατόρια, καφετέριες, καταστήματα ρούχων και επίπλων, ιατρεία).

Πώς αξιοποιείται από τα εστιατόρια

Οι τουρίστες και ειδικά οι Κινέζοι είναι απόλυτα εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και ειδικά τα QR. Είναι κάτι που χρησιμοποιούν στην καθημερινότητα τους για να αντλήσουν πληροφορίες. Τα εστιατόρια ήταν ιδανική περίπτωση για να προβάλουν με αυτόν τον τρόπο εκτός από το μενού και τους όμορφους χώρους τους μέσω της κάρτας τους.

Τι προσφέρει σε μία επιχείρηση

Προσφέρει, πέρα από το στοιχείο της διαφοροποίησης, μια υπεραξία σε σχέση με μια απλή κάρτα, καθώς ο πελάτης μπορεί να ενημερωθεί συγκεντρωτικά για όλο το περιεχόμενο του. Για παράδειγμα, στην κάρτα ξενοδοχείου μπορεί να δει όλο το ξενοδοχείο εικονικά και όχι μόνο μέσα από κάποιες επιλεγμένες φωτογραφίες που έχει ανεβάσει ο ιδιοκτήτης, προκειμένου να έχει μια πλήρη εικόνα.