Όλο και περισσότεροι προορισμοί εσχάτως ανακαλύπτουν τη γοητεία που ασκούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και δη το Instagram, αναμφίβολα το απόλυτο μέσο για την προώθηση ενός προορισμού.

chania-takeover-instagram

Αρκετοί από αυτούς μάλιστα, υιοθετώντας πρακτικές που είναι εδώ και λίγα χρόνια δημοφιλείς (και άκρως αποτελεσματικές) στο εξωτερικό, αναθέτουν τη «βρώμικη δουλειά» σε τρίτους. Για να μην παρεξηγηθώ, αναφέρομαι σε μια πρακτική που προσομοιάζει το UGC (User Generated Content), την ανάρτηση δηλαδή περιεχομένου προερχόμενου από άλλους χρήστες, τους ντόπιους εν προκειμένω.

Πριν λίγες μέρες λοιπόν, ο Δήμος Χανίων «εξουσιοδότησε» τους πολίτες της πόλης και του νομού να ανεβάζουν στην επίσημη σελίδα του δήμου, Chania Tourism Instagram Takeover 2021, εικόνες, αλλά και να περιγράφουν ιστορίες μέσα από τη δική τους οπτική γωνία.

Πλέον και οι ελληνικοί προορισμοί αντιλαμβάνονται ότι ένα βέλος στη φαρέτρα τους δεν είναι άλλο από τους ίδιους τους ντόπιους, που αγαπούν τον τόπο τους και διέπονται από ενθουσιασμό, οι οποίοι βέβαια θα επιλέγονται προσεκτικά, με το περιεχόμενο που ανεβάζουν να φιλτράρεται πρώτα.

Η πρωτοβουλία εγκαινιάζεται την Παρασκευή 4 Ιουνίου, με τους πρώτους ντόπιους-εθελοντές να δηλώνουν ενθουσιασμένοι που θα συνδράμουν με τον τρόπο τους στην προβολή του τόπου τους.

Διαβάστε επίσης Case study: Η προβολή της Πάργας μέσα από τα social media