Μια δυσάρεστη έκπληξη περίμενε δύο επιχειρηματίες, τους Tom Farmer και Shane Atchison, όταν έφθασαν στο ξενοδοχείο DoubleTree Club του Houston στις 2 τα ξημερώματα. 

Ο υπάλληλος στη reception, ο Mike, τους αρνήθηκε την είσοδο, παρόλο που είχαν κάνει κράτηση (για καθυστερημένη άφιξη – ο Farmer είχε κάνει την κράτηση με την «στιβαρή» κάρτα Hilton HHonors Gold VIP), διατεινόμενος ότι το τελευταίο δωμάτιο το έδωσαν πριν τρεις ώρες και ότι σχεδόν κανένας επισκέπτης δεν έρχεται να κάνει check-in μεταμεσονύχτιες ώρες. Αρνήθηκε μάλιστα αρχικά να τους βρει κάποιο άλλο ξενοδοχείο εκεί κοντά.

yours-is-a-very-bad-hotel

Οι δύο άνδρες, web consultants στο επάγγελμα, όμως δεν το άφησαν έτσι. Ετοίμασαν μία «διασκεδαστική» παρουσίαση σε power point, με τίτλο «This is a very bad hotel», όπου σε 17 σελίδες παρουσίασαν το περιστατικό και στηλίτευαν την αγενή συμπεριφορά του Mike, παραθέτοντας μάλιστα και το τι ακριβώς τους είπε («δεν έχω να ζητήσω συγγνώμη για τίποτα»).

yours-is-a-very-bad-hotel

Η παρουσίαση, που μοιράστηκε σε φίλους και γνωστούς (αλλά και στάλθηκε στο ίδιο το ξενοδοχείο), δεν άργησε να γίνει viral. Ήταν μία από τις πρώτες public relations crises της διαδικτυακής εποχής (το συμβάν διαδραματίστηκε το 2001) με τα Hilton να ζητάνε συγγνώμη, να δεσμεύονται ότι θα επαναξιολογήσουν τα προγράμματα εκπαίδευσης και να δωρίζουν 1.000 δολάρια σε φιλανθρωπίες για λογαριασμό των δύο συνεργατών. Εντέλει, ο Mike απολύθηκε…

yours-is-a-very-bad-hotel
Διαβάστε επίσης Η σπασμένη κιθάρα και η ''ζημιά'' 180 εκατ. δολαρίων της United Airlines