1η Απριλίου, 1998. Τα Burger King εγκαινιάζουν μία διαφημιστική εκστρατεία για το «Left-handed whopper» τους, ή αλλιώς το burger των αριστερόχειρων…

burger-king-arisreroxeires

Η ολοσέλιδη διαφήμισή τους στη USA Today αναφέρει ότι σχεδιάστηκε το burger που θα καλύψει τις ανάγκες των 32 εκατ. Αμερικανών που είναι αριστερόχειρες (εκ των οποίων 1,4 εκατ. είναι πελάτες τους, σε καθημερινή βάση) – η εταιρεία δήλωσε ότι αρχικά θα βγει στις ΗΠΑ και αργότερα και σε άλλες χώρες όπου υπάρχουν αρκετοί αριστερόχειρες.

Το νέο burger θα είχε τα ίδια ακριβώς συστατικά, με το κέντρο βάρους τους, ωστόσο, να έχει μετατοπισθεί κατά 180 μοίρες. Ως εκ τούτου, ένας αριστερόχειρας θα μπορούσε να απολαύσει το burger του χωρίς το φόβο της «αποκόλλησης» των συστατικών, όπως το μαρούλι, από τη δεξιά μεριά.


Η δημοσιότητα για το νέο burger ήταν εντυπωσιακή. Υπήρχαν μάλιστα δηλώσεις, στην ολοσέλιδη διαφήμιση, του δήθεν εκπροσώπου της «Λέσχης Αριστερόχειρων»: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που τα Burger King αναγνωρίζουν τη δυσκολία του να κρατάς ένα burger με το αριστερό χέρι, ενώ έχει δεξιά κλίση. Καλούμε όλους τους αριστερόχειρες λάτρεις των burger να επισκεφθούν το πλησιέστερο Burger King και να γευτούν τη διαφορά».

Διαβάστε επίσης Το αόρατο ψάρι. Ενα από τα πιο διάσημα επικοινωνιακά τρικ

Σύμφωνα με τον τότε CEO των Burger King, την επόμενη μέρα χιλιάδες πελατών, ξεχνώντας ότι η προηγούμενη μέρα ήταν πρωταπριλιά, επισκέφθηκαν κάποιο από τα καταστήματα της αλυσίδας για να ζητήσουν το νέο burger. Την ίδια στιγμή, αρκετοί ήταν αυτοί που στο ταμείο ζητούσαν το παλιό burger, αυτό των δεξιόχειρων...