Οταν η Domino’s επισκεύαζε λακκούβες

Μια διαφορετική και άκρως ιδιοφυή πρωτοβουλία, στα πλαίσια της ΕΚΕ (Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης), ανέλαβε το 2018 στην Αμερική η γνωστή αλυσίδα πίτσας Domino’s, σε μια προσπάθεια «να μην χαθεί μέσα σε μια λακκούβα, ένα υπέροχο γεύμα».

Η εταιρεία είχε γίνει αποδέκτης πολλών παραπόνων από τους πελάτες της, για «κατεστραμμένη πίτσα», και αποφάσισε να τα μετατρέψει σε μία οξυδερκή και αντισυμβατική προωθητική ενέργεια. Η εύκολη λύση εδώ θα ήταν να δημιουργηθεί ένα πιο «στιβαρό» κουτί, ωστόσο η Domino’s σκέφτηκε out-of-the-box.

Aνέλαβε μέσα από το project “Paving for Pizza” να επιδιορθώσει τις λακκούβες που υπάρχουν στους δρόμους τεσσάρων μεγάλων αμερικάνικων πόλεων, καθώς, όπως δήλωσε, μία μόνο λακκούβα ή ένα σαμαράκι μπορεί να καταστρέψει την πίτσα. Σύμφωνα δε με τα αποτελέσματα μιας έρευνας, το 37% των αμερικάνικων δρόμων είναι σε μέτρια έως κακή κατάσταση.

Χρησιμοποιώντας εξοπλισμό και κώνους, με το λογότυπο της Domino's, σε συνεργασία πάντα με την εκάστοτε τοπική αυτοδιοίκηση, γέμισε τις λακκούβες, τις οποίες «επικάλυψε» με το εταιρικό λογότυπο και τη φράση "Οh Yes We Did" - όντας μία εξαιρετική στρατηγική branding. 

Η εταιρεία, μάλιστα, ζήτησε από το κοινό να υποδείξει τους δρόμους στους οποίους δραστηριοποιείται μέσω του delivery, όπου υπάρχει πρόβλημα με λακκούβες ή κακοτεχνίες. Εντέλει, 200.000 λακκούβες επιδιορθώθηκαν σε 50 πολιτείες. 

H πρωτοβουλία της αυτή αποθεώθηκε από τους φίλους της στα social media, που έσπευσαν να της υποδείξουν δρόμους με λακκούβες – η καμπάνια μέτρησε 1 δισ. impressions και 100.000 επισκέψεις στο site...

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο πρόεδρος της Domino’s, «η εταιρεία ενδιαφέρεται πολύ για τους πελάτες της και για την πίτσα  που παραδίδεται στα σπίτια τους, για να αφήσει μια λακκούβα να χαλάσει την εμπειρία τους».

Τα κορυφαία ΜΜΕ, φυσικά, ανακύκλωσαν την είδηση – συνολικά 700 ρεπορτάζ μέσα σε ένα μήνα… Free publicity…


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia