Τρία νέα λογότυπα μέσα στο 2021... και ένα υποσυνείδητο μήνυμα...

Μπορεί να έχουν περάσει δύο μόλις εβδομάδες μέσα στο 2021, ωστόσο είχαμε ήδη τρεις κραταιές επιχειρήσεις που επέλεξαν -μετά από χρόνια- να προβούν σε rebranding, αμφότερες ανταποκρινόμενες στα κελεύσματα των καιρών.


Pfizer, που τον τελευταίο καιρό έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας, αποφάσισε μετά από 70 χρόνια να αντικαταστήσει το παλιό της λογότυπο (μια διαδικασία που διήρκησε 18 μήνες – το εμβόλιο χρειάστηκε μόλις επτά…), που παρέπεμπε στο γνωστό μπλε χάπι με ένα νέο (είναι εμφανές ότι προσπαθεί να αποτινάξει από πάνω της την εικόνα εταιρείας που έχει ταυτιστεί με την «ενίσχυση» της σεξουαλικής πράξης), το οποίο απεικονίζει τη διπλή έλικα του DNA. 

Το νέο σήμα αποτυπώνει τη δέσμευση και το νέο προσανατολισμό της εταιρείας στην επιστήμη και την καινοτομία (και δη στα εμβόλια). Η νέα οπτική ταυτότητα προέκυψε -μέσα από μία δεξαμενή 200 λογότυπων- μετά από έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε περισσότερους από 4.000 ασθενείς και 2.000 γιατρούς σε διάφορες χώρες.

Μία ακόμα εταιρεία που προχώρησε σε rebranding είναι η αυτοκινητοβιομηχανία GM (General Motors), η οποία δημιούργησε ένα νέο σύγχρονο εταιρικό λογότυπο, το οποίο θα προσδιορίζει το στρατηγικό πλάνο της προς το μέλλον και τον προσανατολισμό της προς την ηλεκτροκίνηση – η εταιρεία σχεδιάζει να επενδύσει 27 δις δολάρια στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2025.


Το νέο λογότυπο περιλαμβάνει τα εταιρικά αρχικά με πεζά γράμματα, σε αντίθεση με τα κεφαλαία που έχουν χρησιμοποιηθεί εδώ και δεκαετίες. Τα γράμματα ”g” και ”m” περιβάλλονται από ένα στρογγυλεμένο στις άκρες του τετράγωνο, όλα σε μπλε χρωματισμό, που παραπέμπει στον καθαρό ουρανό,  που θα προκύψει από τη διάδοση της ηλεκτροκίνησης και τις μηδενικές εκπομπές.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο λογότυπο ενέχει και ένα «κρυφό» μήνυμα (subliminal marketing), καθώς η υπογράμμιση κάτω από το ‘m’ παραπέμπει σε ηλεκτρικό φις.


Σε προηγούμενη ανάρτηση αναφερθήκαμε στο rebranding της Burger King, η οποία μετά από 21 ολόκληρα χρόνια υιοθέτησε μια νέα οπτική ταυτότητα, σε μια προσπάθεια να προσδώσει στο brand μια πιο φρέσκια (και λιγότερο ανθυγιεινή) εικόνα.

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia