Τα Burger King προχωρούν σε rebranding μετά από 20 ολόκληρα χρόνια - το 1999 ήταν η τελευταία χρονιά που άλλαξαν το λογότυπό τους. Η νέα οπτική ταυτότητα περιλαμβάνει όλα τα σημεία επαφής με τους πελάτες της: το λογότυπο, τις συσκευασίες, την εμφάνιση των εστιατορίων, τα μενού και τις φόρμες εργασίας.


Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι η μοντέρνα εμφάνιση (αν και το λογότυπο -επίπεδο, με στρογγυλή γραμματοσειρά που αντικατοπτρίζει το σχήμα των burger- παραπέμπει σε προηγούμενες δεκαετίες) «θα αντιπροσωπεύει αυθεντικότερα τις αξίες των Burger King», που έχει δεσμευτεί για την εξάλειψη των συντηρητικών από τα burger που προσφέρει, εμπνεόμενη από το «πραγματικό και νόστιμο φαγητό».


Το νέο λογότυπο, όπου δύο ψωμάκια κάνουν «σάντουιτς» τις λέξεις Burger King, έλκει την καταγωγή του από το αρχικό λογότυπο της αμερικάνικης εταιρείας και ουσιαστικά αποτελεί ωδή στην κληρονομιά της. Σύμφωνα με τα στελέχη της, το νέο σχέδιο εκπέμπει αξιοπιστία, απλότητα και χαρά.

Διαβάστε επίσης πώς το Old Spice αποτίναξε την γεροντίστικη εικόνα του και απευθύνθηκε στους νέους.

Τα Burger King ευελπιστούν ότι τα επόμενα χρόνια η νέα ταυτότητα θα έχει καθιερωθεί σε όλα τα καταστήματά της ανά τον πλανήτη.