
Τι έκανε; Ανέβασε, με μια ανάρτηση στο Twitter, τα πλήρη στοιχεία
των πελατών,
Όπως δήλωσε ο ιδιοκτήτης του
εστιατορίου, το Σάββατο είχε κλεισμένα δύο τραπέζια (των δύο και των έξι
ατόμων), όμως οι πελάτες όχι μόνο δεν εμφανίστηκαν, αλλά και όταν τους
τηλεφώνησε δεν απάντησε κανείς. Πάνω στο θυμό του, έκανε μια δημοσίευση στο
Twitter, αποκαλύπτοντας ονόματα, e-mails,
καθώς και τους αριθμούς των κινητών τους τηλεφώνων.

Μετά την απάντηση της πελάτισσας
αλλά και την κατακραυγή στα social media (το εστιατόριο έγινε αποδέκτης αμέτρητων καυστικών σχολίων που στηλίτευσαν την πρακτική της δημοσιοποίησης προσωπικών δεδομένων),
ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου ζήτησε συγγνώμη, λέγοντας ότι ενήργησε εν θερμώ,
και απέσυρε το επίμαχο tweet,
αν και φάνηκε να κάνει like αργότερα σε χρήστη που αποκάλεσε την πελάτισσα «εγωίστρια
αγελάδα».

Ηθικό δίδαγμα: Ποτέ μην ενεργείτε
εν θερμώ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μπορεί να γράψετε πράγματα που θα το
μετανιώσετε, όμως θα είναι αργά καθώς θα έχει πληγεί η online φήμη σας.