Γνωστή για την πληθωρική και χυμώδη παρουσία ελαφρά ενδεδυμένων σερβιτόρων, η Hooters, η διάσημη αμερικάνικη αλυσίδα εστιατορίων που εγκαινίασε το 1983, στη Φλόριντα, το επιτυχημένο μοντέλο «breastaurant» (σερβιτόρες που φορούσαν κοντά σορτσάκια και κολλητά μπλουζάκια), αποφάσισε το 2003 να εξαργυρώσει τη δημοφιλία της και να δραστηριοποιηθεί στο χώρο των αεροπορικών εταιρειών, συστήνοντας την Hooters Air.

Σε μια προσπάθεια να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό, υιοθέτησε χαμηλές τιμές, προσέφερε δωρεάν γεύματα για πτήσεις άνω της μίας ώρας, εγκαινίασε μια σειρά από απευθείας πτήσεις σε 15 προορισμούς, ενώ μετακίνησε ορισμένες σειρές καθισμάτων ώστε να εξασφαλίσει περισσότερο χώρο για τους επιβάτες της. Σε κάθε πτήση, πέρα από τις κλασικές αεροσυνοδούς, θα υπήρχαν φυσικά και δύο κορίτσια της Hooters, που θα φορούσαν την ίδια ‘’στολή’’ με τις σερβιτόρες της αλυσίδας.

Το εν λόγω εγχείρημα, ωστόσο, δεν θα μακροημέρευε, αφού μετά από τρία μόλις χρόνια λειτουργίας, κάθε πτητική δραστηριότητα της εταιρείας θα διακοπτόταν, καταγράφοντας ζημιές 40 εκατομμυρίων δολαρίων. 

Η Hooters απέδωσε την αποτυχία στα υψηλά ενεργειακά κόστη μετά τους τυφώνες Katrina και Rita, το φθινόπωρο του 2005. Αναμφίβολα, το κακό timing αποδείχθηκε μοιραίο για τη Hooters Air, η οποία βίωσε το φόβο των ανθρώπων για τα αεροπορικά ταξίδια, στον απόηχο των επιθέσεων της 9/11, αλλά και τον έντονο ανταγωνισμό στο low cost τμήμα ιδιαίτερα από την κυρίαρχο Southwest Airlines. Ίσως, πάλι, ο τυπικός πελάτης των εστιατορίων Hooters να μην ταξίδευε αρκετά συχνά.