Τι σκαρφίστηκε επιχειρηματίας για να τονώσει τις πωλήσεις...

O Nathan Handwerker, μετανάστης από την Πολωνία, υπήρξε ένας δαιμόνιος επιχειρηματίας. Όταν το 1916 εγκατέλειψε τη δουλειά του σε ένα εστιατόριο στη Νέα Υόρκη, ήξερε ακριβώς τι ήθελε να κάνει: θα άνοιγε ένα μαγαζί με hot dog ακριβώς απέναντι από τον πρώην εργοδότη του. Αυτός βέβαια, θα χρέωνε το hot dog στη μισή τιμή από ό,τι χρέωνε ο πρώην εργοδότης του, μόλις πέντε σεντς.

Ακόμα και όταν διαπίστωσε ότι το φθηνό του προϊόν δεν υπήρξε ιδιαίτερα δημοφιλές, καθώς το κοινό είχε αμφιβολίες για την ποιότητά του, είχε έτοιμη τη λύση: πλήρωσε άτομα, τα οποία φορούσαν ιατρικές ποδιές και ήταν εφοδιασμένα με στηθοσκόπιο, για να παριστάνουν τους γιατρούς παρακείμενου νοσοκομείου για να στέκονται έξω από το μαγαζί του τρώγοντας hot dog.

Αργότερα, τοποθέτησε ταμπέλα στη βιτρίνα που ανέγραφε «αν οι γιατροί τρώνε τα hot dog που φτιάχνουμε, τότε ξέρετε ότι είναι καλά».

Το κόλπο έπιασε και ο κόσμος άρχισε να συρρέει στο μαγαζί του Handwerker. Σήμερα η εταιρεία του συνεχίζει να ευημερεί μετρώντας 400 καταστήματα εντός και εκτός Αμερικής.
Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia