Πώς ένα ζαχαροπλαστείο διαφήμισε τα μελομακάρονά του...

Ένα ζαχαροπλαστείο στη Θεσσαλονίκη βρήκε έναν πρωτότυπο τρόπο για να διαφημίσει τα μελομακάρονά του και να δημιουργήσει θόρυβο (buzz). 

Τι ακριβώς έκανε; Δημιούργησε, επιστρατεύοντας την τεχνολογία, κινούμενες διαφημίσεις. Η ιδέα φυσικά δεν είναι καινούρια, καθώς εφαρμόζεται εδώ και χρόνια στο εξωτερικό, με οθόνες υψηλής ευκρίνειας να τοποθετούνται σε backpacks, τα οποία φορούν νεαρά άτομα, που κόβουν βόλτες στο κέντρο της πόλης. 

Την πρακτική αυτή υιοθέτησε το Blé Taste Gallery, που βρίσκεται στον πεζόδρομο της Αγίας Σοφίας, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, προκειμένου να διαφημίσει τα φημισμένα του μελομακάρονα. 

Οι νεαροί απλώς φορούν σακίδια πλάτης με ενσωματωμένες οθόνες υψηλής ευκρίνειας, στις οποίες προβάλλεται το προϊόν και το λογότυπο του καταστήματος, και επισκέπτονται πολυσύχναστα σημεία του κέντρου. 

Όπως αναμενόταν, οι νεαροί αυτοί αποτέλεσαν πέρα από ένα διαφημιστικό μέσο και ένα talk of the town, με τους περαστικούς να εντυπωσιάζονται από αυτή την καινοτομία.

Όταν οι ιθύνοντες του Blé Taste Gallery ήρθαν σε επαφή με αυτόν τον καινοτόμο τρόπο προώθησης, εντυπωσιάστηκαν καθώς θεώρησαν ότι τους παρέχεται μια μοναδική ευκαιρία για να παντρέψουν την παράδοση (τα χειροποίητα και αυθεντικά μελομακάρονά τους) με την τεχνολογία. 


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia