"Αξιότιμε κύριε ανώνυμε ανταγωνιστή''...

Υπάρχουν επιχειρήσεις που όταν γίνονται αποδέκτες κακών κριτικών επιδίδονται σε κυνήγι μαγισσών… Θεωρούν ότι η κριτική είναι κακόβουλη καθώς, όπως υποστηρίζουν, είναι γραμμένη από κάποιον ανταγωνιστή. 

Μία από αυτές είναι μια ταβέρνα στην Κρήτη, η οποία σε κάθε σχεδόν αρνητική κριτική βλέπει "ανταγωνιστικό δάκτυλο"… Ως εκ τούτου απαντάει αναλόγως, κάνοντας λόγο για νομικούς συμβούλους, συκοφαντική διαφήμιση, ψευδομαρτυρία, δικαιοσύνη και όλα τα σχετικά… 

Αξιότιμε κύριε ανώνυμε ανταγωνιστή

σας ενημερώνουμε ότι ο νομικός σύμβουλος της επιχείρησης μας έχει ενημερωθεί και θα ασκηθούν εις βάρος σας οι κατηγορίες για συκοφαντική δυσφήμιση και ψευδομαρτυρία. Σας ενημερώνουμε επίσης ότι έχουμε κάνει καταγγελία για εσάς στη Δίωξη ηλεκτρονικής απάτης έτσι ώστε να σας εντοπίσουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται και να σας οδηγήσουμε ενώπιον της δικαιοσύνης. Το εστιατόριο μας για πρώτη φορά αντιμετωπίζει τέτοια αήθη επίθεση και δεν θα μείνει ατιμώρητη !!! Αν θέλετε να δηλώσετε την μεταμέλεια σας επικοινωνήστε μαζί μου στο 6… ή στο ...@hotmail.com

Γεώργιος …

ιδιοκτήτης εστιατορίου Κ….

Στο ίδιο μήκος κύματος και η απάντηση σε άλλη αρνητική κριτική:

Αγαπητέ κύριε/α

σας ενημερώνουμε ότι έχουν ξεκινήσει όλες οι απαραίτητες ενέργειες για τον εντοπισμό σας για να υποβληθεί αγωγή για τη συκοφαντική δυσφήμιση του καταστήματος μας από το νομικό σύμβουλο της επιχείρησης μας.

Σας ενημερώνουμε επίσης ότι έχουμε ενημερώσει και το σώμα δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος για τη προσπάθεια σας να αλλοιώσετε την άριστη εικόνα του εστιατορίου μας.

Λυπούμαστε πολύ που κάποιοι ανταγωνιστές μας καταλήγουν σε τέτοιου είδους ενέργειες αλλά σας διαβεβαιώνουμε ότι δε θα μείνετε ατιμώρητοι.

Θα ζητήσουμε στο δικαστήριο τη παραδειγματική τιμωρία σας και δεν θα μπορείτε πλέον να κρύβεστε πίσω από την ανωνυμία !!!

Πριν δημιουργηθεί νομικό τετελεσμένο σας καλούμε να διαγράψετε αυτήν την απαράδεκτη κριτική και το θέμα θα λήξει θεωρώντας ότι αυτή η πράξη σας είναι και μια δημόσια συγνώμη για τη κακόβουλη ενέργεια που προσπαθήσατε να δημιουργήσετε για το εστιατόριο μας.

Ντροπή σας είναι η μόνη λέξη που σας ταιριάζει !!!!

Ευτυχώς οι αναγνώστες μπορούν να αντιληφθούν ότι πίσω από εσάς κρύβεται κάποιος ανταγωνιστής στην ευρύτερη περιοχή μας τον οποίο θα αποκαλύψουμε και θα τον οδηγήσουμε στη δικαιοσύνη !!!

Δεν γνωρίζουμε αν ο κύριος αυτός πιστεύει όλα αυτά που γράφει ή αν απλώς έχει βρει έναν εύκολο τρόπο να απαντάει στις κακές κριτικές. Σε κάθε περίπτωση, είναι γραφικός…

Μάλιστα, σε μια άλλη κριτική, παραθέτει ένα μέρος από το βιογραφικό του, προκειμένου να μας πείσει για τα προσόντα του: «Προσωπικά είμαι απόφοιτος του Πανεπιστήμιου Διοίκηση Επιχειρήσεων και έχω κάνει Διπλωματική στην έρευνα αγοράς για Εστιατόρια. Έχω λάβει μέρος σε πάρα πολλά σεμινάρια για την εξυπηρέτηση των πελατών καθώς και σε πολλά που αφορούν τις επιχειρήσεις μαζικής εστίασης και έχω διδάξει σαν καθηγητής σε δημόσια ΙΕΚ το μάθημα Διοίκηση και Τεχνική Εστιατορίου καθώς και το Αρχές Εστιατορικής Τέχνης».

Διαβάστε ακόμη: Πώς απαντάει ιδιοκτήτης εταιρείας με μάρμαρα σε αρνητικές κριτικές

Δεν γνωρίζω βέβαια σε ποια σεμινάρια εξυπηρέτησης πελατών του έμαθαν να απαντάει κατά αυτό τον τρόπο στις κριτικές. Αντ’ αυτού, θα έπρεπε να πάρει πολύτιμο feedback από τις αρνητικές κριτικές, που κυρίως εστιάζουν στο αργό service που παρέχει.

P.S.

Για την ιστορία η συντριπτική πλειονότητα των 5στερων κριτικών του συγκεκριμένου εστιατορίου προέρχεται από χρήστες με 1-3 κριτικές (ύποπτο...).


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia