Πώς απαντάει πολυδιαφημισμένο ιταλικό εστιατόριο στις κριτικές

Πολυδιαφημισμένο ιταλικό εστιατόριο στα νοτιοανατολικά προάστια, με αρκετά καλή βαθμολογία σε TripAdvisor και Google (4,5) αποδεικνύει, για άλλη μια φορά, ότι πολλοί ικανοί ιδιοκτήτες και σεφ επισιτιστικών επιχειρήσεων, και όχι μόνο, απλώς αδικούνται από τις απαντήσεις που δίνουν στις πλατφόρμες που φιλοξενούν κριτικές. 

Η κριτική τούς ενοχλεί και φροντίζουν να το δείχνουν. Στις σχετικά λίγες λοιπόν αρνητικές κριτικές του συγκεκριμένου μαγαζιού, αυτός που απαντάει στις κριτικές μολονότι μας χαρίζει στιγμές γέλιου, εντούτοις πέφτει πολύ χαμηλά…


Το πρώτο μεγάλο λάθος που κάνει είναι να απαντάει σε άλλη γλώσσα, στα αγγλικά, αφήνοντας ουσιαστικά την Google να κάνει τη μετάφραση στα ελληνικά. Αυτό από μόνο του συνιστά ασέβεια προς όσους γράφουν αρνητική κριτική (σ.σ. στις θετικές κριτικές δεν απαντάει, που συνιστά επίσης λάθος).

Το δεύτερο και μέγα σφάλμα στο οποίο υποπίπτει είναι να απαντά με ειρωνεία. Ακόμα και σε μία μέτρια κριτική (με 3*, όπου όμως στην εξυπηρέτηση ο συντάκτης δίνει 5*) απαντά απαξιωτικά: «θα ήταν χάσιμο χρόνου να σου απαντήσω»

Και βέβαια, δεν θα μπορούσε να του ξεφύγει και ένας τύπος που έγραψε κριτική για πλάκα, χωρίς ποτέ να πάει στο μαγαζί (αν το είχε ψάξει, θα γνώριζε ότι αυτή την κριτική θα μπορούσε να την σβήσει, καθώς ο συντάκτης παραδέχεται ο ίδιος ότι δεν πήγε ποτέ). 

«Φλώρε, άκουσέ με καλά, θα σε βρω και θα σου δείξω», ήταν η απάντησή του. Επιβεβαιώνει εδώ μια σοφή ρήση που λέει: «αν τσακώνεσαι με έναν βλάκα, τότε όσοι παρακολουθούν δεν θα μπορούν να καταλάβουν ποιος από τους δύο είναι ο βλάκας». 


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia