E-Tourism. Τρίτη και επικαιροποιημένη έκδοση

Ποιο είναι το πιο αδύναμο σημείο στις περισσότερες μικρό-μεσαίες επιχειρήσεις στο χώρο της φιλοξενίας; Μα φυσικά το digital marketing (ψηφιακό μάρκετινγκ). Πολλοί πιστεύουν ότι μια στοιχειώδης ιστοσελίδα και μία (ισχνή) παρουσία στα social media επαρκεί. Ισως αυτά να ήταν αρκετά στα πρώτα χρόνια του διαδικτύου, αλλά σήμερα δεν αρκούν.

Σήμερα η ανάγκη για την κατανόηση και την αξιοποίηση του διαδικτύου κρίνεται επιτακτική. Μια επιχείρηση στον κλάδο της φιλοξενίας θα πρέπει να γνωρίζει τι πρέπει να περιλαμβάνει μια ιστοσελίδα, ποια τα πιο σημαντικά λάθη κατά τον σχεδιασμό της, πώς να ανέβει στην Google και φυσικά πώς να «κλέψει» κρατήσεις από τους OTAs.

Πρέπει επίσης να γνωρίζει τα δεκάδες δωρεάν εργαλεία που υπάρχουν για να κάνουν τη ζωή της πιο εύκολη (π.χ. Google My Business, Google Analytics), αλλά και για να την προβάλουν σε ένα ευρύτερο και στοχευμένο κοινό (π.χ. Google ads, Facebook ads, Google Hotel ads, remarketing).

Πρέπει να γνωρίζει πώς να αξιοποιήσει τις κριτικές προς όφελός της. Η διαδικτυακή της φήμη είναι το παν και είναι πραγματικά θλιβερό ότι η συντριπτική πλειονότητα των τουριστικών επιχειρήσεων δεν ξέρει πώς να τις διαχειριστεί (η αλήθεια είναι ότι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες δεν τις διαβάζουν καν).

Όσον αφορά το e-mail, το influencer και το viral marketing, εκεί οι περισσότεροι είναι βαθιά νυχτωμένοι. Πιστεύουν ότι όλα αυτά είναι αποκλειστικό προνόμιο των μεγάλων αλυσίδων.

Πρέπει τέλος να γνωρίζει πώς λειτουργούν τα social media. Το Facebook, το Instagram, το TikTok και τα άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το παράθυρό της στον έξω κόσμο, το όχημα για να αλληλοεπιδράσουν με το κοινό τους, να δουν τι λένε για την ίδια, να προλάβουν δυσάρεστες καταστάσεις.

Με όλα αυτά πραγματεύεται η τρίτη και επικαιροποιημένη έκδοση του E-Tourism, από τις εκδ. ΙΩΝ, η οποία έρχεται να καλύψει ένα κενό που υπάρχει στην αγορά. 

Το σύγγραμμα αυτό επιχειρεί με απλό και κατανοητό τρόπο και με πληθώρα παραδειγμάτων να μας μυήσει στον ηλεκτρονικό τουρισμό και να μας προσδώσει τα απαραίτητα εφόδια ώστε να αποκτήσουμε μια ισχυρή ψηφιακή ταυτότητα.

Συνιστά ένα πολύτιμο εργαλείο για τον ιδιοκτήτη μιας μικρομεσαίας τουριστικής επιχείρησης, αλλά και για τους σπουδαστές τουριστικών σχολών.

P.S.

Δείτε τα υπόλοιπα βιβλία του συγγραφέα εδώ


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia