DeliverBack. Για αφηρημένους πελάτες ξενοδοχείων...

Σερφάροντας πριν λίγες μέρες στο διαδίκτυο, έπεσα πάνω σε μια εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο του τουρισμού, την DeliverBack, η οποία ήρθε να καλύψει ένα κενό στην αγορά. Το τι ακριβώς κάνει η DeliverBack θα μας εξηγήσει ο συνιδρυτής της, Γιώργος Αυγενάκης, τον οποίο το marketing-tips ευχαριστεί θερμά για τη συνέντευξη.


Τι ακριβώς κάνει το DeliverBack;

Το DeliverBack είναι μια νέα τεχνολογική υπηρεσία στον τομέα του τουρισμού. Μέσα από μια πολύ εύκολη διαδικασία ο ταξιδιώτης συμπληρώνει μια φόρμα που αναφέρει ακριβώς το αντικείμενο που έχει ξεχάσει και του το στέλνουμε πίσω εύκολα, γρήγορα, οικονομικά και με ασφάλεια. Είναι ένα δωρεάν εργαλείο για τα ξενοδοχεία που εκτός από το ότι μειώνει το φόρτο εργασίας τους, δίνει την χαρά στους επισκέπτες τους να αποκτήσουν πάλι πίσω ό,τι έχουν ξεχάσει και είναι σημαντικό για αυτούς. 

Πώς ακριβώς λειτουργεί;

Ο πελάτης εισάγει την επωνυμία του ξενοδοχείου, το όνομα και τη διεύθυνσή του, καθώς και τις πληροφορίες του αντικειμένου. Το DeliverBack υπολογίζει το συνολικό ποσό, ο πελάτης πραγματοποιεί την πληρωμή και το DeliverBack αναλαμβάνει όλη τη διαδικασία να παραλάβει, και να στείλει το αντικείμενο πίσω στον ιδιοκτήτη του.

Πώς γεννήθηκε η ιδέα;

Μια προσωπική εμπειρία από ένα ιδρυτικό μέλος του DeliverBack, που μετά από αμέτρητα τηλεφωνήματα πολλών ημερών κατάφερε να πάρει πίσω το ξεχασμένο του laptop, μας έδωσε την ιδέα και δημιουργήσαμε αυτή την απλή λύση μέσω της συμβολής της τεχνολογίας.

Τι ξεχνούν περισσότερο οι πελάτες;

Πόσο δύσκολο είναι να πάρεις πίσω κάτι που έχεις ξεχάσει και είναι σημαντικό για σένα; Πάρα πολύ… γιατί πρώτον είσαι μακριά και δεύτερον η διαδικασία παραλαβής έχει πολλά στάδια, όταν κάτι δεν είναι σωστά οργανωμένο. Το έχουμε ζήσει όλοι μας πολλές φορές. Την στιγμή που αντιλαμβάνεσαι ότι έχεις αφήσει πίσω στο ξενοδοχείο το κινητό, το laptop ή το αγαπημένο παιχνίδι του παιδιού σου η καρδιά σου αρχίζει και χτυπάει δυνατά. Γνώριμο συναίσθημα.. Το οποίο ευτυχώς με την DeliverBack μπορεί να αντιμετωπισθεί.

Έχουμε στείλει πίσω  κινητά, laptop, πορτοφόλια, ρούχα, κοσμήματα, αρκουδάκια  και άλλα πολλά. Πελάτης είχε ξεχάσει ένα βιβλίο που του είχε κάνει δώρο η κοπέλα του, η οποία του είχε γράψει κάτι πολύ σημαντικό για εκείνον… Όπως καταλαβαίνετε αυτό το βιβλίο με αυτό το μήνυμα αγάπης δεν γινόταν να μείνει πίσω, έπρεπε  να γυρίσει εκεί που ανήκει. Το ξενοδοχείο τον βοήθησε μέσω του DeliverBack και την επόμενη χρονιά επέστρεψαν παντρεμένοι. 

Γιατί το Lost&Found είναι σημαντικό για ένα ξενοδοχείο;

Το Lost&Found είναι  μια πολύ σημαντική υπηρεσία για τα ξενοδοχεία διότι έχουν έναν αγχωμένο πελάτη να εξυπηρετήσουν που μόλις έφυγε από το ξενοδοχείο. Ακόμα και αν πέρασε καλά, αυτή η τελευταία εμπειρία δύναται να είναι αρνητική. 

Είναι η τελευταία επικοινωνία που το ξενοδοχείο έχει μαζί τους, το οποίο πρέπει να διαχειριστεί σωστά και με επιτυχία ένα πρόβλημα με το οποίο δεν έχει καμία σχέση με τον τουρισμό αλλά με τις μεταφορές.

Η μεταφορά δεν είναι οργανωμένη, το πακετάρισμα πολλές φορές είναι μπελάς και η επικοινωνία με τα couriers χρειάζεται χρόνο. Εμείς είμαστε εδώ για εκείνους, για να δώσουμε λύση εγγυημένα, γρήγορα και με τον πιο οικονομικό τρόπο. Ο πελάτης συμπληρώνει μια πολύ φιλική στη χρήση φόρμα με όλα τα στοιχεία που χρειάζονται και  από εκεί και πέρα αναλαμβάνουμε εμείς. Ως εκ τούτου, ο αγχωμένος πελάτης μεταμορφώνεται πάλι σε ευχαριστημένο πελάτη, που αυτό είναι και το ζητούμενο.

Το αποτέλεσμα είναι τα ξενοδοχεία να εξυπηρετούν τους πελάτες τους χωρίς άγχος, καθώς κάποιος άλλος πήρε από πάνω τους ένα πρόβλημα και πλέον έχουν όλο το χρόνο να ασχοληθούν με τον στόχο τους, δηλαδή την ευχάριστη διαμονή των πελατών τους!


Τι άλλο κάνετε και ποια τα άμεσα σχέδιά σας 

Εκτός από την διαχείριση των lost&found, αναλαμβάνουμε την αποστολή αποσκευών από και προς το αεροδρόμιο και το ξενοδοχείο. Πολλοί πελάτες το ζητάνε για λόγους ευκολίας. Αργότερα θα επεκτείνουμε την υπηρεσία μας στα car rental, αεροδρόμια, αεροπορικές, κρουαζιερόπλοια, ακτοπλοϊκές και γενικά όπου υπάρχει τουρισμός και η ανάγκη για διαχείριση απολεσθέντων.

Στόχος μας είναι, αφού καλύψουμε την ελληνική αγορά, να στραφούμε σε χώρες του εξωτερικού που έχουν τουριστικό ενδιαφέρον. 

Με ποια ξενοδοχεία συνεργάζεστε;

Το DeliverBack συνεργάζεται με μεγάλα ξενοδοχεία σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και όλα τα μεγάλα ελληνικά νησιά. Ενδεικτικά θα αναφέρουμε τα Athens Hilton, Athenaeum Intercontinental, Domes of Elounda, Athens Marriott Hotel, Novotel Athens, Holiday Inn, Mykonos Ammos Hotel, Andronis Wellness Resort, Canaves Oia Epitome, Elounda bay και πάρα πολλά άλλα. Η υπηρεσία είναι  δωρεάν για τα ξενοδοχεία.

Πώς μπορεί ένα ξενοδοχείο να χρησιμοποιήσει την υπηρεσία;

Το μόνο που χρειάζεται είναι μια εγγραφή στη φόρμα μας. Στη συνέχεια η ομάδα μας θα επικοινωνήσει με το ξενοδοχείο προκειμένου να λυθούν όλες οι απορίες και να ξεκινήσει η διαδικασία! Για το DelieverBack τίποτα δεν πάει χαμένο!

Διαβάστε ακόμη Moptil. Ενας τρόπος να αγαπήσει η νέα γενιά την Παγκόσμια Πολιτιστική Κληρονομιά


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia