Πώς ένας πελάτης πήρε την εκδίκησή του...

Μέχρι πού μπορεί να φτάσει ένας δυσαρεστημένος πελάτης; Προφανώς θα μπορούσε να γράψει κακή κριτική, να το αναφέρει στα social, να το διαμοιραστεί με φίλους και συγγενείς. Ωστόσο, ουκ ολίγες φορές, οι πελάτες φτάνουν στα άκρα για να "τιμωρήσουν" ή να εκδικηθούν μια επιχείρηση που θεωρούν ότι δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες τους.

Όπως έκανε πριν λίγα χρόνια ο οδηγός ενός μαύρου Range Rover, όταν πάρκαρε για λίγο έξω από ένα πολυτελές ξενοδοχείο στο Λονδίνο, το St James Court (κοντά στο Buckingham Palace), του ομίλου Taj Hotels. Στις πόρτες του αυτοκινήτου, με άσπρα γράμματα, αναγραφόταν, μεταξύ άλλων, οι φράσεις ‘bad guest service’ (κακή εξυπηρέτηση) και ‘incompetent management’ (ανίκανη διοίκηση). 

Διαβάστε ακόμη "Yours is a very bad hotel"

Με κεντρικό μήνυμα το ‘Do not stay at Taj Hotels’ και με την παράθεση μιας σειράς παραπόνων, ο οδηγός του τζιπ, που εικάζεται ότι ήταν πελάτης του ξενοδοχείου, βρήκε έναν πρωτότυπο τρόπο για να εκφράσει την απογοήτευσή του. 

Αξίζει, πάντως, να σημειωθεί ότι το 5* ξενοδοχείο, που χρεώνει περίπου 320 ευρώ τη βραδιά για το πιο οικονομικό δωμάτιό του, απολαύει πολύ καλής φήμης (με χαρακτηρισμούς όπως «φιλικό και ευγενικό προσωπικό» και «όμορφες εγκαταστάσεις»), με άριστη βαθμολογία, από 5.000 κριτικές, στο TripAdvisor. 

Η ταυτότητα του επισκέπτη δεν έγινε γνωστή, αν και το ξενοδοχείο, σύμφωνα με τις ανταποκρίσεις της εποχής, το οποίο ειρήσθω εν παρόδω αρνήθηκε να σχολιάσει το περιστατικό, φαίνεται να τον γνώριζε. 

Διαβάστε ακόμη Τα 4 προφίλ των δυσαρεστημένων πελατών

Αν βρήκατε αυτό το άρθρο χρήσιμο, τότε ίσως σας ενδιαφέρει το webinar "Παράπονα Πελατών – Πώς να κερδίσετε μέσα από τους δυσαρεστημένους πελάτες"
Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia