5 κατσαρίδες στο δωμάτιο ξενοδοχείου...

Είναι κοινώς αποδεκτό ότι μια μερίδα πελατών, ευτυχώς σχετικά μικρή, διέπεται από ‘’σκοτεινά’’ κίνητρα. Πρόκειται για πελάτες που θέλουν να υφαρπάξουν κάτι που δεν τους ανήκει, είτε αυτό λέγεται έκπτωση ή δωρεάν χρήση του προϊόντος/υπηρεσίας. Όπως κάποιος αντιλαμβάνεται, τέτοιου είδους πελάτες θα πρέπει να απολύονται με τακτ. 

Πριν από λίγα χρόνια, σε ξενοδοχείο πολύ γνωστού ξένου tour operator στην Κρήτη ένας Σκανδιναβός τουρίστας εμπιστευτικά παραπονέθηκε στην συνοδό του γκρουπ καθώς, όπως ισχυρίστηκε, στο δωμάτιό του εντόπισε, ούτε μία ούτε δύο, αλλά πέντε (!) κατσαρίδες.  
Η συνοδός μοιράστηκε εν κρυπτώ το παράπονο-καταγγελία με τον υποδιευθυντή του 4* ξενοδοχείου, ο οποίος απόρησε με τον ισχυρισμό του πελάτη. «Πώς είναι δυνατόν να είδε ταυτόχρονα πέντε κατσαρίδες», αναρωτήθηκε. 
Την επόμενη μέρα και ενώ ο πελάτης χαλάρωνε στην πισίνα, μπήκε μαζί με την housekeeper στο δωμάτιό του για να το επιβλέψει. Τότε του κίνησε την προσοχή μία μικρή σακούλα που βρισκόταν δίπλα στην τηλεόραση. Όταν πλησίασε και είδε τι περιείχε η σακούλα αυτή, έμεινε άναυδος! Υπήρχαν πέντε πλαστικές κατσαρίδες!!!
Η απάτη μόλις είχε αποκαλυφθεί. Ο κουτοπόνηρος πελάτης θα επέστρεφε στη χώρα του όπου, έχοντας ήδη παραπονεθεί στη συνοδό (η οποία όφειλε να καταχωρήσει την καταγγελία), θα επιδείκνυε ως πειστήρια φωτογραφίες με τις πέντε (πλαστικές) κατσαρίδες, προκειμένου να εξασφαλίσει ένα δωρεάν πακέτο διακοπών. 
Για κακή του τύχη όμως, στα γραφεία του tour operator είχαν ήδη καταφθάσει οι φωτογραφίες που είχε τραβήξει ο υποδιευθυντής. 

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia