Η είδηση ανακυκλώθηκε ουκ ολίγες φορές τις τελευταίες μέρες και αφορούσε τη μήνυση ενός ξενοδοχείου επειδή πελάτισσα ανάρτησε στην Booking αρνητική κριτική, αξιώνοντας αποζημίωση -για ηθική βλάβη- ύψους 60.000 ευρώ, την απόσυρση της κριτικής και την κράτησή της για τρεις μήνες. 

Η πελάτισσα διέμεινε τρεις μέρες στο ξενοδοχείο, όμως από την πρώτη μέρα παραπονέθηκε για την καθαριότητα -ισχυρίστηκε μεταξύ άλλων ότι το κρεβάτι είχε κοριούς-, με αποτέλεσμα να μεταφερθεί σε μεγαλύτερο (τρίκλινο) δωμάτιο. 
Η κυρία αυτή κατά την παραμονή της δεν απασχόλησε ξανά το ξενοδοχείο, ωστόσο έγραψε μια αρνητική κριτική (4/10) κάνοντας αναφορά για "μηδενική καθαριότητα, βρώμικα πατώματα και τουαλέτα και κοριούς στο κρεβάτι". 
Μετά από αυτό η διεύθυνση του ξενοδοχείου της ζήτησε να αποσύρει το "συκοφαντικό, ψευδές και προσβλητικό κείμενο, (επικαλούμενο φωτογραφικά ντοκουμέντα που διαψεύδουν όσα έγραψε), που έπληττε κατάφωρα τη φήμη του", χωρίς όμως αποτέλεσμα. Εν τέλει προχώρησε στη μηνυτήρια αναφορά. 

Είναι η μήνυση η ενδεδειγμένη λύση;
Η μήνυση θεωρείται ως η έσχατη λύση, προκειμένου ένα ξενοδοχείο να προστατέψει τη φήμη και την εικόνα του από κακόβουλα σχόλια. Σήμερα, στην εποχή του διαδικτύου και των social media ο καθένας μπορεί να γράψει ό,τι θέλει. Αυτή η "ελευθερία έκφρασης" προκαλεί πονοκέφαλο στις επιχειρήσεις, που συχνά βλέπουν να αναρτώνται σχόλια που δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα (ή τουλάχιστον με τη δική τους πραγματικότητα). Ως εκ τούτου, διεκδικούν το δίκιο τους στα δικαστήρια.
Υπάρχουν, ωστόσο, και αυτοί που διατείνονται ότι η μήνυση μπορεί να οδηγήσει ένα ξενοδοχείο σε επικίνδυνες ατραπούς. Πέρα από τη δέσμευση σημαντικών πόρων (χρόνο, χρήμα, προσπάθεια), πρόκειται για μία ψυχοφθόρα και χρονοβόρα διαδικασία, που υπό προϋποθέσεις θα μπορούσε να στρέψει την κοινή γνώμη εναντίον της - the streissant effect
Σύμφωνα με αυτή την αντίληψη, το ξενοδοχείο θα πρέπει -με τα πειστήρια που έχει- να προσπαθήσει ώστε να σβηστεί η κριτική. Αν αυτό δεν συμβεί, μπορεί να απαντήσει ψύχραιμα και με επιχειρήματα (σ.σ. μην ξεχνάμε ότι ουσιαστικά απαντάμε σε όλους όσοι διαβάσουν την κριτική). 
Μπορεί επίσης να αξιοποιήσει την αρνητική κριτική προς όφελός της, όπως έχουν κάνει με μεγάλη επιτυχία πολλοί προορισμοί και επιχειρήσεις.
Εξάλλου, η ζημιά θα είναι μικρή ως ανύπαρκτη, αν οι υπόλοιπες κριτικές είναι πέντε αστέρων. Πόσω μάλλον, αν η αρνητική-παράλογη κριτική "θαφτεί" άμεσα από αποθεωτικές κριτικές.