Blog. Ποια τα οφέλη για ένα ξενοδοχείο

Στην ανάρτηση αυτή θα δούμε τα οφέλη που αποκομίζει ένα ξενοδοχείο από την ύπαρξη ενός blog. Πρώτα από όλα θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι το blog συνιστά επένδυση, η οποία δεν θα αποδώσει από τη μια μέρα στην άλλη (σ.σ. αυτός είναι και ο κύριος λόγος που αρκετοί, ενώ έχουν ξεκινήσει με θέρμη, το παρατούν).


Αν αξιοποιηθεί σωστά, τότε μπορεί να εξελιχθεί σε ένα άκρως αποτελεσματικό εργαλείο για ένα ξενοδοχείο ανεξαρτήτως μεγέθους. 

Διαβάστε επίσης 6 μυστικά για αποτελεσματικό blogging

Ας δούμε όμως αναλυτικά ποια τα πλεονεκτήματα της ύπαρξης ενός blog:

  • Φρέσκο περιεχόμενο. Πρώτο και βασικό πλεονέκτημα είναι ότι βελτιώνει την κατάταξη του site στην Google (σ.σ. η Google λατρεύει το φρέσκο-αυθεντικό-ποιοτικό περιεχόμενο, που ανανεώνεται τακτικά).
  • Αύξηση επισκεψιμότητας του site. Νέοι χρήστες «προσγειώνονται» στην εταιρική ιστοσελίδα, κάτι που νομοτελειακά θα μεταφραστεί σε επιπλέον κρατήσεις και πωλήσεις (ιδιαίτερα αν βρίσκονται στην αρχή της αναζήτησης).
  • Authority site. Καθιέρωση του ξενοδοχείου ως expert στο χώρο του (π.χ. κατάλυμα στο Ναύπλιο ανεβάζει άρθρα σχετικά με το τι μπορεί να κάνει ο επισκέπτης στην πόλη). Επιπρόσθετα, αποτελεί εξαιρετικό εργαλείο δικτύωσης με άτομα που ασκούν επιρροή (π.χ. δημοσιογράφους, industry experts).
  • Μεγάλη διάρκεια ζωής. Σε αντίθεση με τα συμβατικά social media, η ανάρτηση σε ένα blog έχει απεριόριστη διάρκεια ζωής και μπορεί να διαμοιραστεί αλλά και να διαβαστεί ακόμα και μετά από μήνες ή χρόνια.
  • Ενθαρρύνει το feedback. Αποτελεί, μέσω της αλληλεπίδρασης, πηγή ιδεών για την ανάπτυξη νέων προϊόντων, αλλά και πολύτιμη πηγή πληροφόρησης για το τι λέγεται για το ξενοδοχείο.
  • Εχει ενημερωτικό χαρακτήρα. Παρέχει τη δυνατότητα επιμόρφωσης του κοινού. Π.χ. συγγραφή άρθρου που αναφέρεται στο τι προσφέρει ο προορισμός στους επισκέπτες.

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia