Στην ανάρτηση αυτή θα δούμε τα οφέλη που αποκομίζει ένα ξενοδοχείο από την ύπαρξη ενός blog. Πρώτα από όλα θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι το blog συνιστά επένδυση, η οποία δεν θα αποδώσει από τη μια μέρα στην άλλη (σ.σ. αυτός είναι και ο κύριος λόγος που αρκετοί, ενώ έχουν ξεκινήσει με θέρμη, το παρατούν).


Αν αξιοποιηθεί σωστά, τότε μπορεί να εξελιχθεί σε ένα άκρως αποτελεσματικό εργαλείο για ένα ξενοδοχείο ανεξαρτήτως μεγέθους. 

Διαβάστε επίσης 6 μυστικά για αποτελεσματικό blogging

Ας δούμε όμως αναλυτικά ποια τα πλεονεκτήματα της ύπαρξης ενός blog:

  • Φρέσκο περιεχόμενο. Πρώτο και βασικό πλεονέκτημα είναι ότι βελτιώνει την κατάταξη του site στην Google (σ.σ. η Google λατρεύει το φρέσκο-αυθεντικό-ποιοτικό περιεχόμενο, που ανανεώνεται τακτικά).
  • Αύξηση επισκεψιμότητας του site. Νέοι χρήστες «προσγειώνονται» στην εταιρική ιστοσελίδα, κάτι που νομοτελειακά θα μεταφραστεί σε επιπλέον κρατήσεις και πωλήσεις (ιδιαίτερα αν βρίσκονται στην αρχή της αναζήτησης).
  • Authority site. Καθιέρωση του ξενοδοχείου ως expert στο χώρο του (π.χ. κατάλυμα στο Ναύπλιο ανεβάζει άρθρα σχετικά με το τι μπορεί να κάνει ο επισκέπτης στην πόλη). Επιπρόσθετα, αποτελεί εξαιρετικό εργαλείο δικτύωσης με άτομα που ασκούν επιρροή (π.χ. δημοσιογράφους, industry experts).
  • Μεγάλη διάρκεια ζωής. Σε αντίθεση με τα συμβατικά social media, η ανάρτηση σε ένα blog έχει απεριόριστη διάρκεια ζωής και μπορεί να διαμοιραστεί αλλά και να διαβαστεί ακόμα και μετά από μήνες ή χρόνια.
  • Ενθαρρύνει το feedback. Αποτελεί, μέσω της αλληλεπίδρασης, πηγή ιδεών για την ανάπτυξη νέων προϊόντων, αλλά και πολύτιμη πηγή πληροφόρησης για το τι λέγεται για το ξενοδοχείο.
  • Εχει ενημερωτικό χαρακτήρα. Παρέχει τη δυνατότητα επιμόρφωσης του κοινού. Π.χ. συγγραφή άρθρου που αναφέρεται στο τι προσφέρει ο προορισμός στους επισκέπτες.