Το blog θεωρείται ένα εξαιρετικό, αν και σχετικά παραμελημένο εργαλείο για ένα ξενοδοχείο, καθώς δύναται να παρακινήσει τους χρήστες να επισκεφθούν την εταιρική ιστοσελίδα και γιατί όχι, να προχωρήσουν σε κράτηση.


Εξάλλου, σύμφωνα με έρευνες, οι εταιρείες που ασχολούνται ενεργά με το blogging έχουν 55% περισσότερους επισκέπτες στην ιστοσελίδα τους και κατ’ επέκταση περισσότερες απευθείας κρατήσεις.

Μέσα από το blog, ένα ξενοδοχείο, έχοντας αποκτήσει έναν ακόμα δίαυλο επικοινωνίας, ενισχύει την ψηφιακή του παρουσία, αυξάνει το brand awareness και ως εκ τούτου προσελκύσει νέους πελάτες (high conversion rate).

Ωστόσο το blogging έχει τα μυστικά του, και σε αυτή την ανάρτηση θα προσπαθήσουμε να αποκαλύψουμε ορισμένα από αυτά:

  1. Το 43% των χρηστών δηλώνει ότι αποθαρρύνεται να διαβάσει όλο το περιεχόμενο ενός άρθρου. Για το λόγο αυτό, η ανάρτηση πρέπει να γίνει πιο ευανάγνωστη, πιο «εύπεπτη». Χρησιμοποιήστε επικεφαλίδες ανάμεσα στο κείμενο, κρατήστε τις παραγράφους σύντομες, επιστρατεύστε bullet points και quotes, κλείστε με μια περίληψη και ένα call-to-action.
  2. Διανθίστε το, προκειμένου να σπάσετε τη μονοτονία του κειμένου, με φωτογραφίες ή και βίντεο (σ.σ. αναρτήσεις με φωτογραφίες έχουν 94% περισσότερο traffic – συν τοις άλλοις, μπορούν πιο εύκολα να διαμοιραστούν σε Twitter και Facebook). Υπάρχει ένας άγραφος κανόνας: μία φωτογραφία για κάθε 350 λέξεις. (σ.σ. οι φωτογραφίες με πρόσωπα έχουν μεγαλύτερη απήχηση).
  3. Kαλλιεργήστε το στοιχείο της προσμονής, κάνοντας αναρτήσεις ανά τακτά διαστήματα, π.χ. κάθε Κυριακή. Στο τέλος κάθε ανάρτησης μπορείτε να «αποκαλύψετε» το επόμενο άρθρο. Φροντίστε ώστε το άρθρο να είναι επίκαιρο και αυθεντικό.
  4. Η ανάρτηση δεν θα πρέπει να κουράζει, με την έκταση του κάθε άρθρου να κυμαίνεται μεταξύ 300-700 λέξεων. Θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ ότι είναι βελτιστοποιημένο για mobile συσκευές και ότι παρακολουθεί στενά τα analytics (π.χ. ποια άρθρα είναι πιο δημοφιλή), ενώ στο τέλος δύναται να περιλαμβάνει ένα call-to-action.
  5. Πρέπει να προωθείται από τα εταιρικά social media (η ύπαρξη internal links θα βοηθήσει το SEO σας, καθότι ο χρήστης θα παραμείνει «προσδεμένος» στο site/blog για περισσότερο χρόνο), αλλά και να αποστέλλεται ως newsletter στην πελατειακή βάση.
  6. Χρησιμοποιήστε έναν δυνατό τίτλο (το 80% διαβάζει τον τίτλο, αλλά μόλις το 20% κάνει click για να διαβάσει το κείμενο), όπου θα συμπεριλαμβάνονται λέξεις-κλειδιά. Αρκετά ελκυστικοί είναι τίτλοι με αριθμούς (π.χ. 10 πράγματα που μπορείτε να κάνετε στη Νάξο – καθώς και όσοι εμπεριέχουν κάτι αρνητικό, όπως «5 λάθη που συνήθως κάνουν οι ταξιδιώτες»).

Την επόμενη Τετάρτη η συνέχεια (ποια τα οφέλη του blogging για ένα ξενοδοχείο)...