Apple said Yes. Αριστες πρακτικές εξυπηρέτησης

 

Η ιστορία διαδραματίστηκε πριν κάποια χρόνια, την εποχή του iPad 2, και σχετίζεται με την απόφαση ενός άντρα να το επιστρέψει στην εταιρεία.

apple-said-yes

Η Apple συνήθιζε να καταγράφει, τις πρώτες εβδομάδες, για ποιο λόγο επιστρέφονται τα προϊόντα της, προκειμένου να εντοπίσει εν τη γενέσει προβλήματα στην παραγωγή, χρησιμοποιώντας post-it notes, όπου απλώς αναγραφόταν ο λόγος επιστροφής.

Ένα από αυτά τα επιστρεφόμενα iPad 2 κίνησε το ενδιαφέρον των υπαλλήλων της εταιρείας, καθώς ο λόγος επιστροφής ήταν… ασυνήθιστος. Πάνω στο χαρτάκι έγραφε «Wife said no» (H σύζυγος είπε όχι).

Δύο υψηλόβαθμα στελέχη που έλαβαν γνώση του περιστατικού έστειλαν πίσω το iPad στον άνδρα μαζί με ένα post-it που έγραφε «Apple said yes» (Η Apple είπε ναι).


Πηγή: Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia