Κάποιος είχε πει: «The customer is always right, but not all customers are always right for you». Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν ορισμένες κατηγορίες επισκεπτών που αγαπάμε να μισούμε. Αυτό διότι η διαμονή τους μπορεί να δημιουργήσει διάφορα προβλήματα, που ουκ ολίγες φορές «επιμολύνει» την εμπειρία των υπολοίπων επισκεπτών.


Ας δούμε τέσσερις κατηγορίες πελατών που θα ήταν καλό να αποφύγουμε εξ αρχής:

Ø  The Never Happy Complainer

Ο επισκέπτης αυτός δεν ικανοποιείται με τίποτα. Κουβαλάει πολλά «σκουπίδια» μέσα του, τα οποία θα τα βγάλει στο προσωπικό. Είναι ο τύπος που θα παραπονεθεί για το παραμικρό και θα το κάνει «μεσανατολικό ζήτημα». Μια απλή συγγνώμη δεν είναι αρκετή γι’ αυτόν. Στην κατηγορία αυτή υπάγονται και οι «επαγγελματίες παραπονούμενοι», που θέλουν να υφαρπάξουν κάτι, καθώς και οι "θα γράψω αρνητική κριτική" πελάτες.

Ø  The Party People

Είναι οι party animal επισκέπτες. Είναι συνήθως νέοι σε ηλικία, που θα οργανώσουν διάφορα μέσα στο ξενοδοχείο (π.χ. θα βουτήξουν στην πισίνα από το μπαλκόνι, θα καταναλώσουν άφθονο αλκοόλ), προκειμένου να περάσουν καλά. Σαν να μην έφθαναν όλα αυτά, αρκετοί από αυτούς δεν αφήνουν έσοδα στο ξενοδοχείο, καθώς τις «προμήθειες» τις έχουν πάρει από το γειτονικό σούπερ μάρκετ ή τις έχουν «φορτώσει» στο πορτ μπαγκάζ.

Ø  The 20 People, 1 Room, No Problem

Τον πελάτη αυτόν συναντάμε τόσο σε ξενοδοχεία όσο και σε καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης. Δηλώνουν  2 ενήλικες και 1 παιδί και αίφνης εμφανίζονται περισσότεροι (σ.σ. συχνά γίνονται αντιληπτοί όταν ζητούν έξτρα μαξιλαροθήκες και κουβέρτες), ενίοτε συνοδευόμενοι και με κατοικίδια, τα οποία κρύβουν επιμελώς κατά το check-in.

Ø  The obnoxious customer

Είναι ο πελάτης που αυθαδιάζει, δεν έχει τρόπους και μιλάει απαξιωτικά/υποτιμητικά για το προσωπικό. Θεωρεί ότι επειδή πληρώνει, του ανήκουν τα πάντα. Αν σε μία τέτοια περίπτωση πάρουμε το μέρος του και δεν στηρίξουμε τους ανθρώπους μας, τότε αυτόματα καταρρακώνουμε το ηθικό τους, με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για την απόδοσή τους.