Το 2003 η αλυσίδα ψαρικών Red Lobster, που ιδρύθηκε το 1968 στη Φλόριντα, εγκαινίασε μια καμπάνια all-you-can-eat (τρως όσο μπορείς), την Endless Crab Special. Η τότε διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, με προϋπηρεσία στο χώρο των steak restaurants, πίστευε ότι θα μπορούσε να μεταγγίσει την κουλτούρα του all-you-can-eat και στα ψαρικά.


Με 20 δολάρια (αργότερα η τιμή αυξήθηκε στα 25 δολάρια) ο πελάτης θα μπορούσε να καταναλώσει όσα πόδια κάβουρα επιθυμούσε, αλλά και μια σειρά από παράπλευρα πιάτα side dishes. Τα στελέχη της Red Lobster, που μετράει περίπου 700 καταστήματα, πίστευαν ότι οι πελάτες δεν θα μπορούσαν να φάνε πάνω από τρία πιάτα (οπότε και θα ήταν ζημιογόνα η προσφορά), όμως έμελλε να διαψευστούν οικτρά…

Για τους λάτρεις του κάβουρα και όχι μόνο, η καμπάνια αυτή ήταν θείο δώρο. «Κατασκήνωναν» για ώρες σε ένα κατάστημα Red Lobster και παρήγγελλαν το ένα πιάτο με πόδια κάβουρα μετά το άλλο. Η παρατεταμένη παραμονή τους στο κατάστημα, απόρροια και της χρονοβόρας επεξεργασίας και βρώσης των ποδιών του κάβουρα, είχε ως αποτέλεσμα να μην ανακυκλώνεται επαρκώς ο κόσμος στα καταστήματα της αλυσίδας.

Την ίδια στιγμή, η τιμή του κάβουρα αυξήθηκε, απόρροια της κρατικής νομοθεσίας που έθεσε όριο στην αλιεία του. Σύντομα, η δημοφιλής αλυσίδα ψαρικών θα συσσώρευε ζημιές, με την καμπάνια επτά εβδομάδων να την βάζει μέσα κατά 3,3 εκατ. δολάρια (περίπου μισό εκατομμύριο την εβδομάδα).

Διαβάστε επίσης AAirpass. Η επική γκάφα της American Airlines