Υπάρχουν επιχειρήσεις που κάνουν ό,τι μπορούν προκειμένου ο πελάτης να παραμείνει ικανοποιημένος. Αυτές οι επιχειρήσεις, ακόμα και αν δεν ευθύνονται, αναλαμβάνουν δράση ώστε να μην «διαταραχθεί» η εμπειρία του πελάτη. 

Για αυτές τις επιχειρήσεις και ιδιαίτερα τους ανθρώπους που είναι από πίσω, ο πελάτης αντιμετωπίζεται πάνω από όλα ως άνθρωπος. Μία τέτοια ιστορία μου διηγήθηκε η Νάντια, ιδιοκτήτρια ενός οικογενειακού ξενοδοχείου, του “Foresta in Medias Mores” στην ορεινή Αρκαδία…

Foresta-exyphrethsh-pelath

Ήταν 16 Αυγούστου του 2017 και είχε υπερβολική ζέστη περίπου 37°C, ασυνήθιστο για την περιοχή, καθώς το ξενοδοχείο βρίσκεται στην ορεινή Αρκαδία σε υψόμετρο 1.100μ. Εκείνη την ημέρα στο ξενοδοχείο είχαμε ένα τραπέζι βάφτισης στο χώρο του εστιατορίου. Όλες οι αφίξεις της ημέρας είχαν ολοκληρωθεί εκτός από μία κράτηση από την Ιταλία για ένα μονόκλινο δωμάτιο για ένα βράδυ.

Επειδή είμαστε μικρή οικογενειακή επιχείρηση εγώ, ο σύζυγος μου, Χρήστος, και το προσωπικό, βρισκόμασταν όλοι στην εκδήλωση. Κάποια στιγμή εμφανίστηκε ένας κύριος εμφανώς καταβεβλημένος και με μια δυσκολία στο περπάτημα. Ήταν ο επισκέπτης που περιμέναμε από την Ιταλία, ο οποίος είχε μείνει από λάστιχο, δεν είχε καταφέρει να τοποθετήσει τη ρεζέρβα, κατάφερε ωστόσο και έφθασε με το ίδιο κατεστραμμένο λάστιχο 500μ. πριν το ξενοδοχείο και μετά ήρθε με τα πόδια.

Του προσφέραμε σπιτική κρύα λεμονάδα και φρέσκο τοπικό ραβανί. Στην συνέχεια έμαθα ότι ο κύριος αυτός ήταν καθηγητής και ιστορικός σε πανεπιστήμιο του Μιλάνου και είχε έρθει για να εκπονήσει έρευνα για τους αρχαιολογικούς χώρους της Πελοποννήσου. Ο σύζυγος μου, μολονότι δεν μιλάει αγγλικά (εγώ ήταν αδύνατο να φύγω εκείνη την στιγμή από την εκδήλωση) τον πήρε με το αυτοκίνητο μέχρι το δικό του όχημα, εγκατέστησε την ρεζέρβα και επέστρεψαν στο ξενοδοχείο.

Στην συνέχεια οδηγήσαμε τον κύριο Matteo, όπως ήταν το όνομά του, στο δωμάτιο του για να ξεκουραστεί μετά από μία τόσο δύσκολη ημέρα. Ήταν δύσκολο να βρούμε συνεργείο λόγω της ημέρας για το λάστιχο και για το αυτοκίνητο που συν τοις άλλοις είχε και ηλεκτρολογική βλάβη. Παρ’ όλα αυτά, μέσω κάποιων γνωστών βρήκαμε στην Τρίπολη (25χλμ. απόσταση) ένα συνεργείο προκειμένου να μας εξυπηρετήσει.

Ο σύζυγός μου χωρίς να το σκεφτεί και παρά τον φόρτο εργασίας πήρε το αυτοκίνητο, το πήγε στο συνεργείο και το επέστρεψε επισκευασμένο στον κ. Matteo αργά το βράδυ. Ο κύριος Matteo για να μας ευχαριστήσει έμεινε επιπλέον τρεις βραδιές στο ξενοδοχείο μας, προτίμησε να κάνει αυθημερόν τις επισκέψεις του στους αρχαιολογικούς χώρους, ακόμα και σε αυτούς που βρίσκονται σε άλλο νομό και μετά να επιστρέφει εδώ.

Διαβάστε επίσης Τι έκανε η μάνατζερ ξενοδοχείου όταν ο επισκέπτης ξέχασε το πορτοφόλι του...

Στην κριτική του δήλωσε κατενθουσιασμένος και υποχρεωμένος στη Νάντια και στον Χρήστο και κάθε τόσο μας στέλνει χειρόγραφα postcards από τους διάφορους αρχαιολογικούς χώρους που επισκέπτεται.

Η αυθεντική έννοια της φιλοξενίας...