Από το 2012, όταν και ίδρυσαν την Great Lakes Clothing Co., αμερικάνικη εταιρεία ένδυσης, οι ιδρυτές της ήθελαν να αναπτύξουν μια πιο προσωπική σχέση με τους πελάτες τους.


Σε κάθε παραγγελία ενσωμάτωναν και μία χειρόγραφη ευχαριστήρια κάρτα(!). Αν είχαν περισσότερα στοιχεία για τον πελάτη τους (μέσα από το ιστορικό των αγορών τους), συνήθως εμπλούτιζαν την κάρτα και με μια ακόμη πιο προσωπική πινελιά.

Όπως αναφέρουν οι δύο ιδρυτές, συχνά γίνονται αποδέκτες μηνυμάτων από πελάτες που τους ευχαριστούν για αυτή την ευγενική χειρονομία. Οι δε κριτικές είναι όλες σχεδόν πεντάστερες, εκθειάζοντας όχι μόνο τα ποιοτικά προϊόντα της εταιρείας, αλλά και το εξαιρετικό customer service.

Επιπρόσθετα, επτά μέρες μετά την παραγγελία (η Great Lakes Clothing Co. δεσμεύεται ότι αν το προϊόν -που μέσα σε δύο μέρες έχει φύγει από τις αποθήκες- δεν παραδοθεί μέσα σε τρεις εβδομάδες, θα επιστραφούν τα χρήματα) ο πελάτης γίνεται αποδέκτης ηλεκτρονικού μηνύματος, το οποίο τον ευχαριστεί για την προτίμησή του και του ενθυμίζει να γράψει κριτική – όσοι το πράττουν, θα έχουν μια έκπτωση της τάξης του 10% από την επόμενη αγορά.

Διαβάστε επίσης Η αξία της αναγνώρισης του προσωπικού. Ανεκτίμητη...