Ξενοδοχείο μήνυσε πελάτη που ανέβασε αρνητική κριτική...

Όταν λαμβάνεις μία κριτική που μπορεί να θεωρηθεί «ύποπτη», τότε, ιδιαίτερα αν η  νομοθεσία της χώρας το ευνοεί, μπορείς να κινηθείς νομικά εναντίον αυτού που σε δυσφήμισε…


Αυτό ακριβώς έπραξε το Sea View Resort στο νησί Koh Chang της Ταϊλάνδης (που είναι διάσημο για τις ειδυλλιακές παραλίες και τα τιρκουάζ νερά του), το οποίο άσκησε δίωξη σε βάρος ενός Αμερικανού υπηκόου, του Wesley Barnes, ο οποίος ανάρτησε επικριτικό σχόλιο στο TripΑdvisor. Αν ο Barnes, που είναι κάτοικος Ταϊλάνδης, κριθεί ένοχος, κινδυνεύει με ποινή κάθειρξης μέχρι δύο έτη (!).

Ο εν λόγω επισκέπτης απογοητεύτηκε από την υποδοχή που του επιφύλαξαν, χαρακτηρίζοντας το, στο σχόλιο που άφησε, ως «ψυχρό, σαν να μην ήθελε να βλέπει κανέναν».

Προφανώς δεν γνώριζε ότι η νομοθεσία στην Ταϊλάνδη για συκοφαντική δυσφήμηση είναι ιδιαίτερα αυστηρή: φυλάκιση μέχρι δύο χρόνια και πρόστιμο 5.500 δολαρίων. Ως εκ τούτου, τέθηκε υπό κράτηση και κατόπιν αφέθηκε ελεύθερος με εγγύηση.

Το ξενοδοχείο τον μήνυσε επειδή διατείνεται ότι «έπληξε τη φήμη του» και επειδή ήρθε σε ρήξη με το προσωπικό καθώς αρνήθηκε να πληρώσει πρόστιμο που του επιβλήθηκε επειδή έφερε αλκοόλ στο ξενοδοχείο.

Επίσης, ισχυρίστηκε ότι ο εν λόγω τουρίστας έχει γράψει διάφορες κριτικές σε διάφορα sites τις τελευταίες εβδομάδες. Σε μία από αυτές κατηγόρησε το ξενοδοχείο για «modern day slavery» (σύγχρονη δουλεία), σχόλιο το οποίο αποσύρθηκε μετά από μία εβδομάδα.  

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia