Σήμερα το Facebook λειτουργεί ως ένα από τα βασικά κανάλια επικοινωνίας μεταξύ καταναλωτών και εταιρειών. Συχνά εκεί, στον εταιρικό λογαριασμό, καταφεύγουν οι χρήστες για να επαινέσουν την εταιρεία ή να εκφράσουν τη δυσαρέσκειά τους. Οι περισσότεροι από αυτούς περιμένουν μία απάντηση από την εταιρεία, ωστόσο συχνά η απάντηση που έρχεται δεν είναι… από την ίδια την εταιρεία.


Σε αυτές τις περιπτώσεις αναλαμβάνει δράση ο «The Amazing Troll-Man», ένας βρετανός κωμικός, ο οποίος έχει δημιουργήσει ένα προφίλ στο Facebook με το όνομα «Customer Support». Αφού επισκεφθεί τις σελίδες διαφόρων γνωστών εταιρειών, αλλάζει τη φωτογραφία προφίλ ώστε να ταιριάζει με αυτή της επιχείρησης και κατόπιν αλληλεπιδρά με τους πελάτες της εταιρείας με χιουμοριστικό (ενίοτε προσβλητικό) τρόπο, σοκάροντας συχνά  τον αποδέκτη.


Όλα ξεκίνησαν πριν λίγα χρόνια, όταν αυτός ο τύπος έγραψε μία αστεία ανάρτηση, που έγινε viral. Κάτι ανάλογο έγινε με ένα παράπονό του προς την Tesco, για ένα αγγούρι στη συσκευασία του οποίου βρήκε ένα μαμούνι, όπου «τράβηξε» την κουβέντα για να δει την αντίδρασή της εταιρείας. Αυτό ήταν: η ανάρτησή του έγινε viral, φθάνοντας μέχρι τα τηλεοπτικά μέσα της Γερμανίας.


Τότε ήταν που αποφάσισε να ασχοληθεί πιο βαθιά με αυτό, προκειμένου να κάνει τον κόσμο να γελάει. Σήμερα, είναι πλέον αναγνωρίσιμος, ετοιμάζει να γράψει βιβλίο, ενώ έχει και προτάσεις από εταιρείες που θα ήθελαν να αξιοποιήσουν την χιουμοριστική του πένα στην αλληλεπίδρασή τους με το καταναλωτικό κοινό.