Εχετε αναρωτηθεί πόσο κοστίζει ένα κομμάτι πίτσα στην πιτσαρία της Disney στην Disneyland; Το πιο φθηνό κάνει 7,49 δολάρια, περίπου 6,7 ευρώ!!!
Η τιμή μπορεί να φαίνεται εξωφρενικά υψηλή, ωστόσο έχει λογική βάση, καθότι ενσωματώνει μερικές από τις βασικές αρχές τιμολόγησης, τις οποίες αναμφίβολα η Disney έχει μελετήσει πολύ καλά.
Πρώτα από όλα, όταν η είσοδος για να μπεις στο πάρκο φθάνει τα 100 με 120 δολάρια τη μέρα, τα 7,5 δολάρια φαντάζουν πολύ λίγα (end-benefit effect). Επίσης, η επίσκεψη στη Disneyland είναι μία εμπειρία ζωής, γεγονός που σε κάνει να βάλεις το χέρι βαθιά στην τσέπη, ιδιαίτερα όταν υπάρχουν και μικρά παιδιά. 
Σαν να μην έφθανε αυτό, ο ενθουσιασμένος και συνάμα καταπονημένος επισκέπτης όταν φθάνει στην είσοδο της πιτσαρίας δεν θα έχει το κουράγιο, το χρόνο ή τη διάθεση να αναζητήσει, εκτός πάρκου, μία πιο φθηνή εναλλακτική (substitute awareness effect). 
Τέλος, επιλέγοντας να ''διανθίσει'' τις τιμές με εννιάρια, π.χ. 7,99, υποσυνείδητα δημιουργεί την εικόνα προσφοράς-ευκαιρίας - ο καταναλωτής προσέχει το πρώτο νούμερο, εν προκειμένω το "επτά'' (psycological pricing).