Συσκευασίες της Coca-Cola με απεικονίσεις του Παρθενώνα…
30 ημέρες περιθώριο έχει η Coca-Cola προκειμένου να αποσύρει οτιδήποτε, πάνω σε μπουκάλια, ψυγεία ή διαφημιστικά μηνύματα,
παραπέμπει, μεταξύ άλλων, στο εν λόγω ιστορικό μνημείο και τα οποία αποτελούν μέρος μιας διαφημιστικής επικοινωνίας με επίκεντρο τη δημιουργία συλλεκτικών συσκευασιών με θέμα την Αθήνα.
Ουσιαστικά πρόκειται για ξεκάθαρη νίκη της Λουξ, η οποία, συνεπικουρούμενη από τις εταιρείες Βίκος και ΕΨΑ, προσέφυγε στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας. 
Η Επιτροπή αποφάνθηκε ότι η διαφημιστική επικοινωνία για τη συλλεκτική συσκευασία Coca-Cola με θέμα την Αθήνα όπου απεικονίζονται ο Παρθενώνας και η Βουλή των Ελλήνων χωρίς προηγούμενη σχετική άδεια από το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού (από τις 4 Ιουλίου απαιτείται άδεια για χρήση αναπαραστάσεων μνημείων που ανήκουν στο Δημόσιο) πρέπει να σταματήσει μέσα στις επόμενες 30 ημέρες.
Η Coca-Cola, που επικαλέστηκε ότι κινήθηκε με βάση το νομικό πλαίσιο που ίσχυε πριν της 4ης Ιουλίου, δήλωσε ότι θα συμμορφωθεί με την απόφαση. Από την άλλη, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Λουξ, που εδώ και καιρό βρίσκεται σε ανοιχτή κόντρα με την αμερικάνικη πολυεθνική (για την υιοθέτηση πρακτικών αθέμιτου ανταγωνισμού) και ο οποίος είχε απειλήσει με μηνύσεις, μίλησε ξεκάθαρα για προσπάθεια «καπηλείας της ιστορίας του τόπου».