Ποιος θεωρείται ανταγωνιστής για μία μάρκα καθαριστικού ρούχων; Μα, φυσικά, ένα άλλο καθαριστικό, θα απαντήσουν οι περισσότεροι.
Η απάντηση είναι κατά το ήμισυ σωστή, καθώς πέρα από τον άμεσο ανταγωνιστή υπάρχει και ο έμμεσος (εν προκειμένω τα κινητά τηλέφωνα και τα tablets), ο οποίος είναι εξίσου επικίνδυνος.
Όπως αποτυπώνεται και από την εύστοχη διαφήμιση του Persil με τίτλο "Dirt is good", τα παιδιά σήμερα βγαίνουν όλο και πιο σπάνια έξω για να παίξουν – ένα στα δύο παίζουν έξω μέχρι μία ώρα ενώ ένα στα 10 δεν βγαίνει καν έξω. Ακόμα και οι βαρυποινίτες βγαίνουν πιο συχνά έξω και βλέπουν το φως της ημέρας...