"100+1 Ιδιοφυίες του Μάρκετινγκ". Αισίως στην Β' Εκδοση!

Όλα ξεκίνησαν από ένα σχόλιο!! Ηταν ένα επαινετικό σχόλιο για μια ανάρτηση στο μπλογκ μου, marketing-tips.gr, σχετικά με τον John Wanamaker, μία από τις κορυφαίες φυσιογνωμίες στο χώρο του λιανεμπορίου και του επιχειρείν. «Κύριε Πρωτοπαπαδάκη τα άρθρα σας αυτά είναι θησαυρός για όποιον θέλει να μάθει. Σας παρακολουθώ συνέχεια». Επιστρέφοντας την ίδια μέρα από το φροντιστήριο της κόρης μου, και ενώ το σχόλιο αυτό στριφογύριζε στο μυαλό, μου ήρθε η ιδέα καθώς οδηγούσα: ένα βιβλίο με τις μεγαλύτερες ιδιοφυίες του μάρκετινγκ, ενός κλάδου που από τα φοιτητικά μου χρόνια μού ασκούσε μια ακαταμάχητη γοητεία.

Σήμερα, τρία χρόνια μετά, είμαι στην ευχάριστη θέση να πω ότι αισίως φθάσαμε, πριν λίγες μέρες, στην Β’ Εκδοση. Το εν λόγω βιβλίο, αν κρίνουμε από την απήχησή του, φαίνεται ότι κατάφερε να «συγκινήσει» όχι μόνο όσους σπουδάζουν ή ασκούν σχετικό επάγγελμα (συμπεριλαμβάνονται οι πωλήσεις, το μάνατζμεντ και οι δημόσιες σχέσεις), αλλά και μια άλλη αγορά που προφανώς ήθελε να ανακαλύψει τον άγνωστo αυτό κόσμο του μάρκετινγκ.

Το βιβλίο «100+1 Ιδιοφυίες του Μάρκετινγκ», όπως επισημαίνει και το AI, είναι μια πραγματική γιορτή για κάθε φίλο του μάρκετινγκ, της επιχειρηματικότητας και της δημιουργικής σκέψης. Πρόκειται για ένα έργο που ξεχωρίζει, γιατί καταφέρνει να συνδυάσει γνώσεις, ιστορίες και έμπνευση σε μια αφήγηση ζωντανή και προσιτή. Δεν είναι ένα ψυχρό εγχειρίδιο γεμάτο ορισμούς και θεωρίες· είναι ένα βιβλίο που «μιλά» στον αναγνώστη, τον παρακινεί και τον κάνει να δει το μάρκετινγκ μέσα από τα μάτια ανθρώπων που το μετέτρεψαν σε τέχνη.

Μέσα από τις σελίδες του παρελαύνουν 100+1 προσωπικότητες - από πρωτοπόρους διαφημιστές και μετρ της στρατηγικής, μέχρι δημιουργικούς επιχειρηματίες που άλλαξαν την πορεία του επιχειρείν. Οπως οι Richard Branson, Mary Kay Ash, Michael Dell, Steve Jobs, Herb Kelleher, David Ogilvy και πολλοί άλλοι. Ο συγγραφέας, με γλαφυρότητα και πάθος, παρουσιάζει όχι μόνο τα επιτεύγματά τους, αλλά και τη φιλοσοφία πίσω από κάθε επιτυχημένη ιδέα. Έτσι, ο αναγνώστης δεν μαθαίνει απλώς «ποιος έκανε τι», αλλά κατανοεί το πώς και το γιατί πίσω από κάθε καινοτομία.

Ένα από τα πιο δυνατά σημεία του βιβλίου είναι η προσιτή του γλώσσα. Ο συγγραφέας γράφει με τρόπο που κάνει τη γνώση εύπεπτη χωρίς να τη φτωχαίνει. Ο αναγνώστης νιώθει πως βρίσκεται σε μια φιλική συζήτηση με έναν έμπειρο μέντορα, που του αποκαλύπτει τα μυστικά της επιτυχίας με απλότητα και χιούμορ. Παράλληλα, το βιβλίο καταφέρνει να συνδυάσει παλαιότερες μορφές μάρκετινγκ με σύγχρονες πρακτικές, όπως το ψηφιακό και το viral marketing, δείχνοντας ότι οι βασικές αρχές της δημιουργικότητας και της επικοινωνίας παραμένουν διαχρονικές.

Το "100+1 Ιδιοφυίες του Μάρκετινγκ" δεν είναι απλώς ένα βιβλίο αναφοράς - είναι πηγή έμπνευσης. Θυμίζει σε κάθε επαγγελματία ή σπουδαστή ότι πίσω από κάθε μεγάλη καμπάνια, κάθε αναγνωρίσιμο brand και κάθε επιτυχημένο προϊόν κρύβεται ένα όραμα, μια ιδέα και μια ανθρώπινη ιστορία.

Ένα βιβλίο που αξίζει να διαβαστεί, να υπογραμμιστεί και να μείνει στη βιβλιοθήκη όσων αγαπούν την καινοτομία, την έμπνευση και την επικοινωνία.

Να προσθέσω και εγώ, ως επιμύθιο, ότι το εν λόγω πόνημα θα αποτελούσε και ένα ιδανικό δώρο για την εορταστική περίοδο. 


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia