Τι κάνεις όταν είσαι μία σχετικά μικρή εταιρεία και δεν έχεις την οικονομική δυνατότητα να βρεις celebrities προκειμένου να προβάλουν το προϊόν σου; Μπορείς να κάνεις αυτό που έκανε η Surreal, μια βρετανική εταιρεία δημητριακών.
Η ιδέα ήταν απλή αλλά ιδιοφυής: αντί να πληρώσουν εκατομμύρια για endorsement από superstars όπως ο Michael Jordan, ο Cristiano Ronaldo, η Serena Williams ή ο Dwayne “The Rock” Johnson, βρήκαν απλούς ανθρώπους της διπλανής πόρτας με ακριβώς τα ίδια ονόματα και τους έβαλαν στις αφίσες και στα σποτ.
Βρήκαν μεταξύ άλλων έναν “Michael Jordan” που ήταν κάτοικος στο Ηνωμένο Βασίλειο, μία “Serena Williams” που ήταν μια φοιτήτρια. Έναν “Dwayne Johnson” που ήταν οδηγός λεωφορείου στο Λονδίνο, οι οποίοι φυσικά, ως κοινοί θνητοί (και με χαμηλές απαιτήσεις) δεν είχαν κανένα πρόβλημα να κάνουν endorse τη Surreal.
Έτσι οι αφίσες έγραφαν, για παράδειγμα, με μεγάλα γράμματα: “Endorsed by Michael Jordan” (με μικρά γράμματα: όχι εκείνον που νομίζετε).
Ηταν μια καμπάνια ανατρεπτική και χιουμοριστική (και καθ' όλα νόμιμη), που τραβούσε την προσοχή και ταυτόχρονα καυτηρίαζε όλη αυτή τη φούσκα των celebrity endorsements.