«Αρωμα για σκύλους; Γιατί όχι;». Κάπως έτσι πρέπει να σκέφτηκαν τα στελέχη μάρκετινγκ του οίκου Dolce & Gabbana, όταν αποφάσισαν πριν λίγο καιρό να λανσάρουν ένα άρωμα για να χαρίσει στους σκύλους "μια στιγμή αρωματικής περιποίησης".
Το όνομα αυτού: Fefé (το όνομα του σκύλου του Domenico Dolce, συνιδρυτή της ιταλικής εταιρείας μόδας). Το νέο άρωμα είναι alcohol-free, διαθέτει πολλά διαφορετικά έλαια και θα κοστίζει 100 δολάρια (διατίθεται σε γυάλινο μπουκάλι στο χρώμα της μέντας, το οποίο κοσμείται από ένα επίχρυσο αποτύπωμα πατούσας 24 καρατίων με το λογότυπο D&G) και θα συνοδεύεται από ένα εκλεπτυσμένο κολάρο.
Αν τώρα αναρωτιέστε πώς μια εταιρεία μόδας μπαίνει σε αυτό το χώρο, η απάντηση είναι απλή: η βιομηχανία προϊόντων για κατοικίδια έχει εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια, με τις δαπάνες το 2023 να φτάνουν τα 303 δις. δολάρια, αυξημένες κατά 16% από το 2022.
Τα αρώματα για σκύλους δεν είναι κάτι νέο. Οι ιδιοκτήτες κατοικίδιων αναζητούν εδώ και καιρό τρόπους για να καλύψουν ή να καθαρίσουν τις οσμές των σκύλων. Θα βρείτε κολόνιες για σκύλους, αρώματα και αποσμητικά σπρέι προς πώληση από τα καταστήματα με είδη για κατοικίδια ζώα. Η είσοδος, ωστόσο, των Dolce & Gabbana στον τομέα αυτό βάζει λίγη επιπλέον λάμψη.
«Ψεκάστε το Fefé στα χέρια σας ή σε μια βούρτσα και προχωρήστε τρίβοντας ή βουρτσίζοντας το τρίχωμα του σκύλου σας από τη μέση του σώματος προς την ουρά για να του χαρίσετε μια στιγμή αρωματικής περιποίησης», τονίζει το διαφημιστικό βίντεο των Dolce & Gabbana. «Το Fefé μπορεί επίσης να εφαρμοστεί απευθείας στο σώμα του σκύλου σας αποφεύγοντας την περιοχή της μύτης».