Η πιο αλλοπρόσαλλη απάντηση σε κριτική

‘’Thank you for reaching out and writing your review. We are sorry you weren’t satisfied with the accommodations of your room. It is unfortunate that absolutely nothing was good enough for you at our hotel. I have an extremely cordial and polite front desk staff and I can only assume that you were already in a bad mood the minute you arrived. However, we will review the conditions of your room with our housekeeping staff to ensure all guests rooms are up to Country Inn & Suites by Radisson standards’’. 

Η απάντηση αυτή σε κριτική 1* για ξενοδοχείο της Radisson στην Αμερική, θυμίζει λίγο από Doctor Jekyll και Μr Ηyde. Μία στο καρφί και μία στο πέταλο. 
Ενώ ξεκινά και ολοκληρώνει σχετικά καλά, αίφνης μεταμορφώνεται και σε δύο φράσεις (έχουν διαφορετικό χρώμα) μέσα στο κείμενο τα ακυρώσει όλα. 
Αίφνης, ενώ ξεκινάει κόσμια, πετάει το «τίποτα δεν βρήκες καλό στο ξενοδοχείο μας», για να το συνεχίσει με το «υποθέτω ότι από την πρώτη στιγμή που πάτησες στο ξενοδοχείο δεν είχες καλή διάθεση»… Στο τέλος δε, έχοντας πάρει τα χάπια του (δεν εξηγείται αλλιώς) αναφέρει ότι θα μελετήσει εις βάθος το σχόλιο με την ομάδα του...
Σαν να απαντάει διαφορετικό άτομο… 
Ισως η πιο αλλοπρόσαλλη απάντηση ever σε κριτική…

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia