Παροτρύνοντας επισκέπτες να επισκεφθούν «ανταγωνιστικό» ξενοδοχείο…

Η ιστορία, που μου εκμυστηρεύτηκε μάνατζερ ξενοδοχείου στη Χίο, αποτυπώνει μια "παραμελημένη" (στην Ελλάδα, δεν φημιζόμαστε για το "συνεργατικό" μας πνεύμα) αρχή της εξυπηρέτησης του επισκέπτη: "κράτα τους φίλους σου κοντά και τους ανταγωνιστές ακόμα πιο κοντά".

Ζευγάρι Βρετανών γύρω στα 60 κάνει κράτηση σε ξενοδοχείο στο Λιθί της Χίου, για σχεδόν δύο εβδομάδες. 

Στην αρχή της δεύτερης εβδομάδας διαμονής τους, σε μια από τις καθημερινές συζητήσεις με τη μάνατζερ του ξενοδοχείου, της εκμυστηρεύτηκαν ότι θα ήθελαν να γνωρίσουν καλύτερα και την ανατολική πλευρά του νησιού. 

Καθώς η Χίος είναι νησί με σχετικά μεγάλες χιλιομετρικές αποστάσεις, η μάνατζερ τους προτείνει να τους αποδεσμεύσει το δωμάτιο και να τους κλείσει σε ένα άλλο ξενοδοχείο στο Βροντάδο, στην άλλη πλευρά του νησιού, προκειμένου να μην ταλαιπωρηθούν στις εκδρομές τους. Η ίδια γνώριζε προσωπικά την ιδιοκτήτρια του έτερου ξενοδοχείου και ήταν σίγουρη ότι οι επισκέπτες της θα έμεναν ικανοποιημένοι.

Διαβάστε ακόμη Γιατί ένα ξενοδοχείο πρέπει να έχει αγαστές σχέσεις με τους ανταγωνιστές

Το ζευγάρι ενθουσιάστηκε με αυτή την αναπάντεχη χειρονομία, καθώς, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά αργότερα, «μας έκανες τη ζωή πιο εύκολη στις διακοπές μας».

Συνέχισε ωστόσο να έρχεται μέρα παρά μέρα για φαγητό στο εστιατόριο και το cafe, αλλά και για μπάνιο στο ξενοδοχείο, καθότι η δυτική πλευρά της Χίου διαθέτει καλύτερες παραλίες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το ζευγάρι έκανε ξανά κράτηση την επόμενη χρονιά… Υπήρχαν όμως και παράπλευρα ανταποδοτικά οφέλη, καθώς η ιδιοκτήτρια του άλλου ξενοδοχείου συχνά-πυκνά έστελνε τους επισκέπτες της για φαγητό, μπάνιο και καφέ στο ξενοδοχείο στο Λιθί – ουκ ολίγες φορές ερχόταν και η ίδια για να γευματίσει στο εστιατόριο.

Πηγή: Εξυπηρέτηση πελατών σε φιλοξενία & εστίαση (εκδ. Rosili)



Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia