Οταν επιβάλλεις 500 δολάρια πρόστιμο για κάθε αρνητική κριτική

Η ιστορία είναι λίγο παλιά, από το 2014, είναι ωστόσο ενδεικτική της απύθμενης ανθρώπινης βλακείας.

Είναι κοινώς αποδεκτό ότι πολλοί επαγγελματίες απεχθάνονται τις αρνητικές κριτικές. Τις μισούν, δεν τις θέλουν. Κάνουν ότι μπορούν για να μην έρθουν αντιμέτωποι με αυτές. Μέχρι πού μπορούν όμως να φθάσουν; Να επιβάλλουν πρόστιμο σε όποιον τολμήσει να ανεβάσει επικριτικά σχόλια!!!

Αυτό ακριβώς έπραξε το Union Street Guest House, στη Νέα Υόρκη, που φιλοξενεί γαμήλιες τελετές, όταν ανήρτησε στην ιστοσελίδα τη νέα του πολιτική: το ξενοδοχείο θα επιβάλλει 500 δολάρια πρόστιμο (θα παρακρατείται από την προκαταβολή) για κάθε αρνητική κριτική που θα ανεβαίνει οπουδήποτε στο διαδίκτυο από κάποιο από τα μέλη του γαμήλιου γκρουπ.

«Το ξενοδοχείο μπορεί να αρέσει στους νεόνυμφους, ωστόσο οι φίλοι τους ίσως αδυνατούν να κατανοήσουν την ιστορικότητα του κτιρίου, της διακόσμησης και των χώρων που αποπνέουν μία αίσθηση vintage», συνεχίζει η ανάρτηση.

Το νέο διαδόθηκε εν ριπή οφθαλμού με εκατοντάδες χρήστες να διαμαρτύρονται στο Yelp, site που φιλοξενεί κριτικές, για την εταιρική πολιτική, αλλά και να ανεβάζουν ψεύτικα σχόλια για τη δήθεν διαμονή τους στο ξενοδοχείο, ρίχνοντας τη βαθμολογία του στα τάρταρα.

Μέσα σε μία μόλις μέρα είχαν γραφτεί 3.000 κριτικές. Το ξενοδοχείο, που έσπευσε να σβήσει όσες μπορούσε (με την αιτιολογία ότι ήταν ψευδείς), κατέβασε κακήν κακώς από την ιστοσελίδα τη νέα του εταιρική πολιτική, παραδεχόμενο το λάθος του και δηλώνοντας ότι ήταν απλώς μία πλάκα και ότι ουδέποτε απαιτήθηκε από κάποιον να πληρώσει.

«Για να είμαι ειλικρινής, ντρέπομαι. Ηταν όντως πολιτική του Union Street Guest House. Ανέβηκε για πλάκα και ουδέποτε ζήτησα από το προσωπικό να το εφαρμόσει», δήλωσε χαρακτηριστικά ο διευθυντής της επιχείρησης, αν και σύμφωνα με μία κριτική, ο ίδιος φάνηκε να απαιτεί τα χρήματα τουλάχιστον μία φορά.

Ηθικό δίδαγμα: Κάποιοι αρέσκονται να «τιμωρούν» ή να εκφοβίζουν όσους ανεβάζουν αρνητική κριτική, όταν θα έπρεπε να αξιοποιήσουν τα σχόλια, για να βελτιωθούν και να παρέχουν καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες τους.

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia