Μπορεί ένας influencer να αναστήσει ένα brand που βρίσκεται εδώ και χρόνια σε ημιθανή κατάσταση; Καλώς ή κακώς, η απάντηση είναι «ναι». Αναφέρομαι στην GAP, μία μάρκα που πρωτοεμφανίστηκε το 1969 και η οποία μέχρι τη δεκαετία του ’90, χάρη κυρίως στην επιστράτευση κορυφαίων μοντέλων, όπως η Naomi Campbell, η Cindy Crawford, η Sarah Jessica Parker και η Madonna, μεσουρανούσε στην αγορά.

Μέχρι πρόσφατα το brand GAP εθεωρείτο παλιομοδίτικο, ξεπερασμένο. Ώσπου τον Σεπτέμβριο του 2020, ανέλαβε δράση η Emma Chamberlain, μια 20χρονη YouTuber με 1,4 δισ. views, η οποία ανέβασε στον λογαριασμό της στο Instagram φωτογραφίες όπου φορούσε ένα λευκό μαγιό και ένα σκούρο μπλε φούτερ με το λογότυπο της GAP. Αποτέλεσμα: 4 εκατ. likes και 12.000 σχόλια!!!

Αίφνης, τα φούτερ της GAP έγιναν cool και ανάρπαστα. Το hashtag, με τη συμβολή και άλλων influencers της generation Z, #GapHoodie έφθασε τα 7 εκατ. views στο TikTok, με το «gap hoodie emma chamberlain» να μετρά 6 εκατ. αποτελέσματα στην Google

Δεν είναι τυχαίο ότι ένα καφέ φούτερ που έχει σταματήσει να παράγεται εδώ και χρόνια, πλέον πωλείται ως μεταχειρισμένο σε τιμές που φθάνουν τα 200 δολάρια (τέσσερις φορές πάνω από την αρχική του τιμή). Όπως αντιλαμβάνεται κανείς, η GAP έβγαλε ξανά στην κυκλοφορία, προς 60 δολάρια, το καφέ φούτερ…

Διαβάστε ακόμα Justin Bieber. Οι αναρτήσεις του ισοδυναμούν με διαφήμιση αξίας 10 εκατ. ευρώ...

H GAP, που είχε χάσει για χρόνια την επαφή με τη νεολαία, σήμερα φαίνεται να τη βρίσκει ξανά, με τη νέα γενιά, τους generation Z, να της δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης. Σε αυτό βοήθησε και η συνεργασία της με το TikTok, όπου ζητούσε από τους χρήστες να επιλέξουν ποιο logo είναι πιο ελκυστικό.