User Generated Content ορίζεται ως το περιεχόμενο που αναρτούν οι ίδιοι οι χρήστες. Με τον τρόπο αυτό η επιχείρηση τρόπον τινά απαλλάσσεται από την ανάγκη να είναι συνεχώς στην αναζήτηση νέου και πολύτιμου περιεχόμενού, αφού τη «βρώμικη δουλειά» την έχουν αναλάβει οι ίδιοι οι χρήστες.


Πρόκειται για μια online πρακτική μάρκετινγκ που χαρακτηρίζεται από υψηλό βαθμό αξιοπιστίας, πόσω μάλλον όταν ο χρήστης ανήκει στην κατηγορία των influencers.

Πριν λίγες μέρες βρέθηκε στη χώρα μας ο Καναδός Justin Bieber, ο οποίος, όπως και πολλοί άλλοι διάσημοι που έκαναν απόβαση στην Ελλάδα τις τελευταίες εβδομάδες, με τις συνεχείς αναρτήσεις του πρόβαλλε τις ομορφιές των ελληνικών νησιών στα 180 εκατομμύρια των ακολούθων του στο Instagram.

Σύμφωνα με το protothema.gr οι αναρτήσεις του 27χρονου δημοφιλούς τραγουδιστή, που ήρθε μετά της συζύγου του μέσα σε πολυτελή θαλαμηγό, ισοδυναμούσαν με πληρωμένη διαφήμιση 10 εκατ. ευρώ!!! Μάλιστα, η αξία της κάθε δημοσίευσης υπολογίστηκε στα 780.000 ευρώ…


Το θέμα, βέβαια, είναι κατά πόσο σαν χώρα ή σαν επιμέρους προορισμός αξιοποιούμε στο έπακρον αυτή τη δωρεάν δημοσιότητα. Εδώ φοβάμαι ότι η απάντηση είναι αρνητική. Τόσο ο ΕΟΤ όσο και οι κάθε λογής ελληνικοί προορισμοί δεν έχουν εντρυφήσει στη λογική του content και του influencer marketing

Το πιο απλό που θα μπορούσε να γίνει είναι να εντοπίζουμε και να κοινοποιούμε εκ νέου, αφού πρώτα τους ευχαριστήσουμε και ζητήσουμε την άδειά τους, ορισμένες από τις αναρτήσεις τους, προβάλλοντας ουσιαστικά τη χώρα μας σε ένα ακόμα μεγαλύτερο και διάσπαρτο κοινό.