To 2013 η Hyundai της Ευρώπης εγκαινίασε μία τηλεοπτική καμπάνια που έδειχνε έναν άνδρα που προσπαθούσε να αυτοκτονήσει στο γκαράζ του, αφήνοντας αναμμένη τη μηχανή του αυτοκινήτου…


Η απόπειρά του ωστόσο δεν στέφθηκε με επιτυχία, καθώς οι εκπομπές καυσαερίου του κορεάτικου μοντέλου, που δεν ήταν diesel ή βενζινοκίνητο, ήταν «καθαρές». Μολονότι η διαφήμιση επαινέθηκε από τον βρετανικό Τύπο για την πρωτοτυπία της (!), όταν βγήκε στον αέρα θα προκαλούσε θύελλα αντιδράσεων.  

Διαβάστε ακόμα Οταν η Fiat έστειλε 50.000 ερωτικά γράμματα...

Μία κοπέλα μάλιστα δήλωσε συντετριμμένη στο blog της ότι ο πατέρας της είχε αυτοκτονήσει πρόσφατα, χρησιμοποιώντας ακριβώς την ίδια διαδικασία, όπως αυτή της διαφήμισης. Η ανάρτησή της, που εσώκλειε και το γράμμα που άφησε ο αυτόχειρας, έγινε viral και ουσιαστικά ανάγκασε την Hyundai να κατεβάσει το βίντεο και να ζητήσει συγγνώμη.