Αμερικάνικη αλυσίδα κινηματογράφων δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να κλείσουν το χώρο ώστε να απολαύσουν μόνοι τους την ταινία. Και όλα αυτά με 300 δολάρια, συν το κόστος των εισιτηρίων.


Οι κινηματογράφοι Alamo Drafthouse, με έδρα το Τέξας, έχοντας και αυτοί πληγεί από τις επιπτώσεις της πανδημίας (σε πρόσφατη έρευνα, μόλις το 22% των Αμερικανών αισθάνεται άνετα να πάει σινεμά – το 38% δεν θα το κάνει πριν παρέλθει ένα εξάμηνο), επεξεργάστηκαν ένα σχέδιο ώστε να προσελκύσουν κόσμο με ασφάλεια.

Η κύρια-αγορά στόχος είναι οι οικογένειες, που θα μπορούν να απολαύσουν νέες κινηματογραφικές αφίξεις όπως το Tenet, αλλά και διαχρονικές επιτυχίες όπως τα Σαγόνια του Καρχαρία, χωρίς να ανησυχούν ότι θα κολλήσουν τον ιό.

Το project ξεκίνησε δοκιμαστικά στο Τέξας και είχε ικανοποιητική απήχηση, με αποτέλεσμα σήμερα να το «βγάλει» και στους 41 κινηματογράφους σε όλη τη χώρα. Τις πρώτες μόλις εβδομάδες συνέρρευσαν 700 γκρουπ από οικογένειες και συναδέλφους που έκλεισαν όλο τον κινηματογράφο.

Την ίδια στιγμή, 3.000 κινηματογράφοι στην Αμερική έχουν υιοθετήσει τις βασικές οδηγίες του CinemaSafe, όπως περιορισμένη προσέλευση επισκεπτών, με υποχρεωτική τη μάσκα και με την καθιέρωση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, σε μια προσπάθεια να ενθαρρύνουν την επιστροφή στις αίθουσες. Ωστόσο, πριν λίγες ημέρες μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες ανακοίνωσε ότι μάλλον δεν θα αποφύγει τη χρεοκοπία, με αποτέλεσμα 45.000 θέσεις εργασίας να κινδυνεύουν να χαθούν.

Οι κινηματογράφοι Alamo Drafthouse απευθύνονται στη μεσαία-ανώτερη κοινωνική τάξη, παρέχοντας διάφορα amenities όπως bar και σερβιτόρους που μεταφέρουν το φαγητό στις θέσεις των επισκεπτών.